۲۷ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۷۹۴۶۰
ارشد نظامی ارتش در سیستان و بلوچستان:

پیوند محکمی بین ارتش و ملت برقرار است

خبرگزاری رسا ـ ارشد نظامی ارتش در استان سیستان و بلوچستان و فرمانده لشکر 88 زرهی زاهدان، گفت: امروز اکثر جوانان میهن اسلامی دوران حساس جوانی خود را در نیروهای مسلح و ارتش می گذرانند و پیوند محکمی بین ارتش و ملت برقرار است و گسستن آن ممکن نیست .
امير سرتيپ دوم ستاد محمد حقيقت فرد، فرمانده لشکر 88 زرهي زاهدان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، امیر سرتیپ دوم ستاد محمد حقیقت فرد، ارشد نظامی ارتش در استان سیستان و بلوچستان و فرمانده لشکر 88 زرهی زاهدان، امروز در پایان مراسم نمازجمعه زاهدان به مناسبت روز ارتش اظهار داشت: امروز اکثر جوانان میهن اسلامی دوران حساس جوانی را در نیروهای مسلح و ارتش می گذرانند و پیوند محکمی بین ارتش و ملت برقرار است و گسستن آن ممکن نیست .

وی، با تبریک و گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، بیان کرد: 29 فروردین روز تولد دوباره ارتش جمهوری اسلامی ایران است و فرزندان این ملت انقلابی در نیروهای مسلح خالصانه به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند .

حقیقت فرد، همچنین گفت: دلاورمردیهای ارتش جمهوری اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس نقش به سزایی در پیروزی و به ثمر نشستن جمهوری اسلامی ایران داشت .

ارشد نظامی ارتش در استان سیستان و بلوچستان ضمن دعوت مردم برای شرکت در مراسم رژه روز 29 فروردین، خاطر نشان کرد: حضور مردم و مسؤولین در مراسم رژه نیروهای مسلح در این روز موجبات پشتیبانی و دلگرمی و تقویت فرزندانشان را در نیروهای مسلح فراهم می کند ./940/پ202/ص
ارسال نظرات