۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۷۹۴۸۹
امام جمعه دزفول:

ایران اسلامی بر مواضع قاطع خود پایدار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول در خطبه های نماز جمعه گفت: ایران بر مواضع خود پایدار و دستیابی به انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند و از مواضع خود هرگز عقب‌نشینی نخواهد کرد.
حجت الاسلام سيد محمد علي قاضي دزفولي امام جمعه دزفول
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان این که آمریکا انرژی هسته‌ای را بهانه‌ای برای تهدید ایران اسلامی قرار داده است، اظهار داشت: آمریکا می‌خواهد با این بهانه به جمهوری اسلامی فشار وارد کند تا دست از مواضع اصولی خود که همان دفاع از ملت‌های مظلوم جهان است، بردارد.

امام جمعه دزفول افزود: قدرت‌های سلطه‌گر فقط با تهدید می توانند کار خود را به پیش برند اما آنها کور خوانده اند زیرا ایران بر مواضع خود پایدار و دستیابی به انرژی هسته ای را حق مسلم خود می داند.

وی خاطرنشان کرد: مگر همین اوباما نبود که با شعار صلح آمد؛ اما عملا روش بوش را درپیش گرفت و ماه‌ها است که درصدد نفاق جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ ولی از آنجا که خداوند نصرت بخش مؤمنان است، دشمنان در‌ اهداف پلید خود شکست خورده و خواهند خورد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: اوباما گفته که هیچ تضمینی وجود ندارد که تحریم ها رفتار ایران را عوض کند این گفته نشانه ضعف آنها است و این‌که هر چه تهدید کرده‌اند نتیجه عکس داده و همه شاهد بودند که تحریم‌ها نه تنها اثر نکرد؛ بلکه شکوفایی کشور اسلامی ایران را به همراه داشته است.

امام جمعه دزفول در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: حضرت امام خمینی‌(ره) با تیزبینی و آینده‌نگری، ارتش ایران اسلامی را از دامان توطئه‌های دشمن آزاد کرد و آن را به آغوش ملت برگرداند.

وی افزود: ارتش ضامن استقلال کشور و عزت ملت و موجب اقتدار ملی است، امام راحل ارتش را کلمه طیبه نامیدند چون ارتش از کشور اسلامی و از دین و اسلام دفاع می کند./945/پ202/س
ارسال نظرات