۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۷۹۵۲۴

دائرة المعارف دفاع مقدس تدوین می شود

خبرگزاری رسا ـ ستاد کل نیروهای مسلح به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در حال تدوین دائره المعارف دفاع مقدس است.
دفاع مقدس


به گزارش خبرگزاری رسا،‌ به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام سعید روستا آزاد، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی با اعلام این خبر گفت: این مجموعه مهمترین مستند دفاع مقدس است که 2 جلد از آن آماده شده است و مدخل های از این دائره المعارف به شهدای روحانیت و حوزه های علمیه و مراکز حوزوی مرتبط با دفاع مقدس اختصاص یافته است.

وی افزود: در همین راستا جلساتی با حضور مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و مراکز حوزوی جهت تعیین این مدخل ها در حال برگزاری است.

حجت الاسلام روستا آزاد درادامه افزود: دومین جلسه تعیین مدخل ها با محوریت مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و عضویت جامعه المصطفی العالمیه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مدیریت حوزه علمیه واحد خواهران، ستاد یادواره شهدای روحانیت و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد از طلاب شهید از طریق دفتر تبلیغات اسلامی به مناطق جنگی اعزام شده اند خاطرنشان کرد: این جلسه یکشنبه 29 فروردین ماه ساعت 10 صبح در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می‌شود./919/د102/ع

ارسال نظرات