۰۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۷۹۶۱۱

طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی دامغان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ طرح غنی سازی اوقات فراغت شهرستان دامغان با حضور بیش از 700 جوان، نوجوان و کودک آغاز شد.
كلاس اوقات فراغت
حجت الاسلام مصطفی تقوی، رییس اداره تبلیغات اسلامی دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان از حضور بیش از 700 نفر جوان، نوجوان و کودک در کلاسهای طرح غنی سازی اوقات فراغت این اداره خبر داد.

وی افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت از روز گذشته در دو بخش هسته فرهنگی و بوستان معرفت اغاز شده است و به مدت 40 روز ادامه دارد.

حجت الاسلام تقوی اظهار داشت: در این طرح دانش آموزان و دانشجویان 15 تا 25 ساله در بخش هسته فرهنگی جوان و دانش آموزان زیر 15 سال در بخش بوستان معرفت اموزش می بینند.

به گفته وی، شرکت کنندگان در هشت پایگاه هسته فرهنگی و 17 پایگاه بوستان معرفت در رشته های قرآن، تفسیر، تجوید، حفظ، عقیدتی، احکام، گفتمان اندیشه های دینی، داستان های قرانی و تفسیر سوره کهف آموزشهای لازم را فرا می گیرند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دامغان افزود: 30 مربی کار آموزش شرکت کنندگان در طرح غنی سازی اوقات فراغت این اداره را بر عهده دارند.

حجت الاسلام تقوی برگزاری اردو های فرهنگی، تفریحی و زیارتی و اجرای مسابقه را از مهمترین برنامه های جنبی طرح غنی سازی اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی دامغان عنوان کرد./960/پ202/ص
ارسال نظرات