۰۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۷۹۶۹۲
امام جمعه آبادان:

رسانه‌ها عملکرد مسؤولان اجرایی را منعکس کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان، انعکاس عملکرد و تلاش‌های مسؤولان دستگاه‌های دولتی به مردم را ‌ضروری دانست.
حجت الاسلام عبدالله محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادان، صبح امروز در دیدار خبرنگاران شهرستان آبادان اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان رابط میان مردم و نظام، مرکز بیان دردها و مشکلات مردم به مسؤولان هستند.

امام جمعه آبادان، شفاف سازی و بیان عملکرد دستگاه های اجرایی و دولتی را ضروری دانست و گفت: سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر شفاف‌سازی است و مسؤولان باید نقاط ضعف و قوت کار خود را برای مردم بیان کرده و رسانه منعکس کنند.

وی ابراز داشت: ملت ایران اسلامی همواره پشتیبان اصلی نظام بوده؛ از این رو باید از تمامی رخدادها و اقدامات صورت گرفته توسط مسؤولان آگاه شوند.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی تصریح کرد: حرکت مطبوعات و رسانه ها، حرکتی انقلابی است و اصحاب رسانه همچون مجاهدان در صحنه های نبرد تکلیف دارند اطلاع رسانی کرده و نگرش های سنجیده خود را به عنوان زبان مردم به گوش مسؤولان برسانند.

امام جمعه آبادان با بیان این که مطبوعات مرکز ثقلی برای بازگویی درد و رنج مردم هستند، تاکید کرد: نباید با دیدی تنگ نظرانه به موضوع رسانه ها نگاه کرد و اگر هم انتقادی از سوی رسانه ها ارائه می شود همه در جهت مصالح اجتماع، مردم و نظام است./945/پ202/س
ارسال نظرات