۰۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۷۹۶۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

ائمه اطهار مفسران حقیقی ‌قرآن هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به القائات غلط دشمنان درباره مبانی اسلام گفت: تفسیر درست از سوی ائمه اطهار(ع) ارائه می‌شود.
حجت الاسلام كاملي فر نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت ‌الاسلام حسن کاملی ‌فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز در جمع روحانیان و مربیان عقیدتی سیاسی سپاه عاشورا در پادگان شهدای محراب، با اشاره به اهمیت آموزه‌های قرآنی در زندگی بشر اظهار داشت: آموزه‌های قرآنی ضرورتی غیرقابل انکار است و اگر ما بتوانیم راهکارهای قرآنی را وارد متن زندگی خود بکنیم تجلی واقعی کلام الهی را در حیات خود خواهیم دید.

وی که در جمع آموزشیاران قرآنی سخن می‌گفت، با بیان این‌که رویکرد جدید آموزش در سپاه مباحث قرآنی و معنوی است، خاطرنشان کرد: پاسداران و بسیجیان باید با تلاش و همت مضاعف در این زمینه، اطلاعات دینی و قرآنی خود را افزایش داده و با مطالعه علوم قرآنی و آثار تفسیری درست، اطلاعات صحیح قرآنی خود را بالا ببرند.

حجت الاسلام کاملی‌فر با بیان این‌که تفسیر درست تفسیری است که ائمه اطهار(ع) ارائه می‌دهند، افزود: امروز دشمن القا می‌کند که هر کس به اندازه توان و فهم خود می‌تواند از قرآن استنباط کند، در صورتی که این اندیشه کاملا اشتباه است و برای منحرف کردن مسلمانان از مفاهیم حیات‌بخش قرآن است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تاثیرگذاری آموزه‌های قرآنی در زندگی، محل کار و اجتماع سبب دوری انسان از ناپاکی‌ها، ظلم، تهمت و گناه بوده و اسباب امنیت روحی و روانی اشخاص را فراهم می‌آورد.

وی افزود: تقید به مبانی شرعی و احکام دینی از سوی مسلمانان، به دلیل نقش‌آفرینی قرآن در زندگی بوده و با فهم دقیق این منبع وحی راه برای عمل به آن هموارتر می‌شود.

گفتنی است، دوره آموزشی مربیان روحانیان عقیدتی ـ سیاسی سپاه عاشورا با رویکرد قرآنی به مدت ده روز ادامه خواهد داشت./935/پ202/س

ارسال نظرات