۱۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۷۹۸۰۴
عضو خبرگان رهبری:

شایعه پراکنی علیه روحانیت اصیل ‌هدف دشمنان ایران و اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: خدمت در لباس روحانیت، خدمت در لباس سربازی امام زمان(عج) است که همه باید در حفظ ارزش، جایگاه و حرمت آن کوشا باشند.
امام جمعه مراغه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: دشمنان اسلام همواره برای مقابله با آرا و اندیشه های متعالی علمای اسلام ترور شخصیتی را در پیش گرفته اند.

وی با تأکید بر بصیرت‌افزایی در رویارویی با حوادث انقلاب اسلامی گفت: ترور شخصیتی بسیار خطرناک تر از ترور فیزیکی است، شایعه پراکنی علیه علما و روحانیت اصیل امروزه در دستور کار دشمنان ایران و اسلام قرار دارد.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که حفظ حرمت لباس روحانیت واجب است، خطاب به مبلغان و روحانیان اظهار داشت: همه باید با تبعیت محض از منویات ولایت فقیه، حواس خود را نسبت به توطئه ها و نقشه های دشمنان جمع کنیم.

امام جمعه مراغه گفت: خدمت در لباس روحانیت، حرمت در لباس سربازی امام زمان(عج) است که همه باید در حفظ ارزش، جایگاه و حرمت آن کوشا باشند.

وی ادامه داد: دشمنان پس از ترور شخصیت، اقدام به شهادت رساندن یاران صدیق نظام اسلامی می کنند، چنانکه در اوائل انقلاب نیز عالمان برجسته زیادی را از جمله حضرات آیات بهشتی، مفتح، هاشمی نژاد، قاضی، مدنی، دستغیب و صدوقی را از دست ما گرفتند.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی همچنین با اشاره به سالروز شهادت آیت الله صدوقی، امام جمعه یزد گفت: این عالم ربانی محور در استان یزد و یکی از یاران امام راحل در نهضت انقلاب اسلامی بود.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیست و دومین سالروز سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان آمریکا در خلیج فارس، اظهار داشت: مردم ایران در حالی شاهد شهادت ده ها زن و کودک هم وطن خود را نظاره گر بودند، که همواره شعار مبارزه با تروریسم آمریکا و غرب گوش فلک را کر کرده است.

امام جمعه مراغه با بیان این‌که حقوق بشر در غرب تنها یک سراب است، گفت: شعارهای حقوق بشری آمریکا تنها به جهت حفظ منافع استعمارگران و مستکبران است./935/پ203/س
ارسال نظرات