۱۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۷۹۸۲۸

همایش بزرگ معرفی علمای آذربایجان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه طالبیه از برگزاری همایش بزرگ معرفی علمای منطقه آذربایجان در تبریز خبر داد.
همایش بزرگ معرفی علمای آذربایجان برگزار می‌شود


حجت الاسلام سیدحسین سیدی ثانی، مدیر حوزه علمیه طالبیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: همایش بزرگ معرفی علمای آذربایجان در سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش به همت حوزه علمیه طالبیه و ولیعصر(عج) تبریز و با همکاری هفت دانشگاه بزرگ استان زیر نظر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، آیت الله مجتهدشبستری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سیدی ثانی با بیان اینکه این همایش تنها ویژه تبریز و استان آذربایجان شرقی نیست، خاطر نشان کرد: تلاش خواهد شد طی این همایش علما و اندیشمندان بزرگ چهار استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان معرفی شوند.

وی ادامه داد: افزون بر علمای این چهار استان، کمیته بین الملل این همایش درصدد معرفی شخصیت علمای کشور جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز و آسیای میانه است.

مدیر حوزه علمیه طالبیه گفت: هم اکنون کمیته اجرایی این همایش در حال تشکیل است و در آینده نزدیک نشست هماهنگی و تشکیل کمیته های جنبی این همایش با حضور رؤسای حوزه و دانشگاه استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سیدی ثانی ادامه داد: در پایان این همایش کتاب جامع و ارزنده ای با محتوای معرفی علمای بزرگ آذربایجان چاپ و در اختیار پژوهشگران قرار خواهد گرفت./935/پ202/ص

ارسال نظرات