۱۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۷۹۸۶۴

رزمایش رزمی و فرهنگی بسیجیان سپاه عاشورا آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ رزمایش رزمی و فرهنگی بسیجیان سپاه عاشورا به مدت بیست روز در منطقه عمومی کلیبر آغاز شد.
رزمایش رزمی و فرهنگی بسیجیان سپاه عاشورا آغاز شد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، رزمایش رزمی و فرهنگی بسیجیان سپاه عاشورا، امروز با حضور مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی آغاز شد.

سرهنگ محمد اسماعیل سعیدی، جانشین فرمانده سپاه عاشورا در جمع خبرنگاران گفت: این رزمایش همه ساله به منظور نمایش قدرت و اقتدار نیرو های بسیجی سپاه عاشورا بصورت گردانی در منطقه عمومی کلیبر برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: رزمایش رزمی فرهنگی بسیجیان سپاه عاشورا امسال با اجرای رزم ویژه و تمرینات نظامی و زندگی در شرایط سخت و دشوار در منطقه برگزار می شود.

سعیدی با بیان این‌که این رزمایش به مدت بیست روز برگزار خواهد شد، یادآور شد: در این رزمایش در کنار تمرین برنامه‌های نظامی شاهد اجرای برنامه‌های فرهنگی با حضور استادان برجسته حوزه و دانشگاه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: امسال نیز مانند سال های گذشته شاهد استقبال گرم مردم منطقه از شرکت کنندگان در رزمایش بوده ایم و در پاسخ به این استقبال سعی خواهیم کرد برنامه های ویژه را در ارائه خدمات به مردم منطقه انجام دهیم.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا پیام اصلی این رزمایش را پیام های معنوی دانست و تأکید کرد: در این رزمایش افزون بر تمرینات رزمی و دفاعی، صحنه های عزت آفرین و افتخار آمیز دفاع مقدس را تمرین خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بسیجیان در این رزمایش ضمن نمایش قدرت و اقتدار لشکریان مخلص خدا با آرمان های شهدا و حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت خواهند کرد./935/پ202/س

ارسال نظرات