۱۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۷۹۸۸۳
مدیر جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان خبر داد؛

جذب طلبه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ مدیر جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان از جذب طلاب در رشته های ادبیات فارسی، علوم تفسیر و حقوق به ترتیب در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی در سال تحصیلی جدید خبرداد.
جامعه المصطفي العالميه
حجت الاسلام کریمی رفیعی، مدیرجامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، از جذب طلبه در رشته های ادبیات فارسی، علوم تفسیر و حقوق به ترتیب در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی از سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: تصویب و راه‌اندازی این رشته‌ها مراحل پایانی خود را در مرکز طی می کند که از اول مهر ماه امسال اجرایی می شود.

وی با بیان این که همه مراحل امتحان، گزینش و انتخاب در جامعه المصطفی العالمیه قم صورت می گیرد، افزود: طلاب پذیرفته شده از سوی مرکز برای آغاز مراحل تحصیلی خود به واحد گرگان اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به این‌که چگونگی پذیرش طلبه در این واحد براساس ضوابط جامعه المصطفی العالمیه صورت می گیرد، بیان داشت: طلاب پذیرش شده در این مرکز به صورت تدریجی در مدت سال به این واحد می پیوندند.

مدیر جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان با اشاره به این‌که در حال حاضر طلاب این واحد در رشته های ادبیات فارسی، علوم قرآنی و فقه و عرفان در مقاطع کارشناسی و نیز زبان عمومی در حال تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: با پذیرش طلاب در مقاطع کارشناسی ارشد فعالیت‌های آموزشی این واحد از توسعه مناسبی برخوردار خواهد شد.

حجت الاسلام رفیعی از تحصیل حدود 170 طلبه خارجی در جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان خبر داد و گفت: این طلاب از چهارده ملیت هستند که بیشترین میزان پذیرش شده ها از آسیای میانه هستند.

وی در ادامه از تدوین برنامه ای ده ساله برای راه‌اندازی رشته‌هایی کاربردی همچون کامپیوتر و مدیریت برای طلاب این واحد خبر داد و بیان داشت: در تلاش هستیم تا با دریافت مجوز تدریس رشته‌هایی کاربردی در جامعه المصطفی واحد گرگان را در طی دوره‌ای آغاز کنیم تا رونقی در فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی این واحد ایجاد شود./950/پ202/س
ارسال نظرات