۱۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۷۹۹۶۰
در جشنواره طلاب برتر حوزه های علمیه؛

چهل نفر از طلاب برتر حوزه های علمیه معرفی می شوند

خبرگزاری رساـ دبیر جشنواره طلاب جوان برتر گفت: جشنواره طلاب برتر، بیست و سوم تیرماه با حضور شخصیت های کشوری و حوزوی برگزار می‌شود.
جوان طلبه برتر

حجت الاسلام عباس ابراهیمی، دبیر جشنواره طلاب جوان برتر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: مراسم تجلیل از طلاب برتر حوزه های علمیه بیست و سوم تیرماه با حضور  آیت الله مقتدائی، مدیر حوزه‌های علمیه و معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی جوانان در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سی نفر از طلاب برادر و ده نفر از طلاب خواهر در این همایش مورد تجلیل قرار خواهند گرفت، گفت: برترین ها پس از پالایش اولیه توسط دبیرخانه همایش از سه مرحله داوری عبور کرده و کارگروه های تخصصی آموزش، پژوهش و مدیریت و تبلیغ ملاک های داوری را انتخاب کردند.

دبیر جشنواره طلاب جوان برتر با بیان این مطلب که دقت بالایی در انتخاب برترین ها اعمال شده است، گفت: در دو بخش برترین های آموزش و پرورش اسامی برترین ها نهایی شده و در دو بخش مدیریت و تبلیغ تا پایان هفته، برترین ها قطعی خواهند شد.

حجت الاسلام ابراهیمی، با بیان اینکه در بخش آموزشی دو شاخصه موفقیت تحصیلی و تدریسی داشته ایم، گفت: در بخش موفقیت تحصیلی رقابت ها بسیار نزدیک بوده و اختلاف ها در یک امتیاز است.

وی گفت: از آن جائی که شور و نشاط طلاب شرکت کنندگان در همایش بالا بوده و تعداد زیادی دراین همایش شرکت کرده اند، بر آن شدیم تا از چهل نفر به صورت رسمی و از صد و شصت نفر هم در حاشیه همایش تقدیر شود.

دبیر جشنواره طلاب جوان برتر، ادامه داد: در دیداری که با رییس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم داشتیم، حجت الاسلام ربانی بر توسعه دائره برترین ها تاکید کرد و قرار شد از صد و شصت نفر با حمایت دفتر تبلیغات تقدیر شود.

وی در پایان گفت: نباید این همایش پایان این جریان مثبت باشد بلکه شناسایی و حمایت از برترین ها باید در حوزه های علمیه نهادینه شود.

 گفتنی است اولین جشنواره طلاب برتر از سلسله همایش های جوان برتر ایرانی است که از سوی سازمان ملی جوانان در کشور برگزار می‌شود./909/پ202/ع

ارسال نظرات