۱۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۹۹۶۴
مدیرکل سیاسی وزارت کشور:

استقلال در برابر لابی های قدرت و ثروت راهکار پیروزی در جنگ نرم است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل سیاسی وزارت با تشریح آرایش سیاسی و فرهنگی دشمن در جنگ نرم تصریح کرد: تحلیل واقع بینانه وضعیت موجود، شکستن حلقه های بسته مدیریتی و برخورداری از استقلال نسبی مقابل لابی های قدرت و ثروت از راهکارهای کسب پیروزی در این جنگ است.
عباس زاده مشكيني مديركل سياسي وزارت كشور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، محمود عباس زاده مشکینی، مدیرکل سیاسی وزارت کشور در همایش روسای دانشگاه های استان سمنان با تشریح آرایش سیاسی و فرهنگی دشمن در جنگ نرم تصریح کرد: تحلیل واقع بینانه وضعیت موجود، شکستن حلقه های بسته مدیریتی و برخورداری از استقلال نسبی مقابل لابی های قدرت و ثروت از راهکارهای کسب پیروزی در این جنگ است.

وی با اشاره بیانات دیروز رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع هنرمندان افزود: شرایط حساس کنونی نقطه عطف و تاریخی ظهور و بروز تفکر انقلاب اسلامی در جهان است.

عباس زاده مشکینی استفاده از ظرفیتهای فرهیختگی دانشگاه ها برای تبیین تفکر استکبارستیزی نظام جمهوری اسلامی در بین دانشجویان را خواستار شد و گفت: جنبش های سالم دانشجویی که با شاخص های انقلاب اسلامی، قانون مداری و آموزه های امام و رهبری عملکرد مسئولان را نقد کنند، تقویت کننده اهداف حکومت اسلامی هستند.

عباس رهی، استاندار سمنان نیز در این همایش، مخالفتهای کشورهای مستکبر با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تهدیدهای متنوع علیه میهن اسلامی را در راستای مقابله با تفکر ولایت فقیه در رأس حکومت اسلامی دانست و تأکید کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به دنبال تغییر تفکر ملتها علیه ولایت فقیه و جلوگیری از گسترش این مدل حکومت داری در کشورهاست.

وی روشهای پیچیده و منحرف کننده دشمن در جنگ نرم برای تحت تأثیر قرار دادن جوانان کشورمان را یادآور شد و گفت: جامعه دانشگاهی باید در راستای اندیشه سازی و استفاده از گفتمان جوان پسند در ارائه هویت اسلامی و ایرانی گام بردارد.

علیرضا خلخالی، معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان نیز با اشاره بع اشتغال به تحصیل 90 هزار دانشجو در حدود 50 واحد دانشگاهی این استان افزود: ‌ ایجاد زیرساختهای مناسب دانشگاهی برای پاسخگویی به خواسته های صنفی دانشجویان زمینه توسعه سیاسی و فرهنگی در استان دانشگاهی سمنان را فراهم می‌کند.

همایش روسای دانشگاههای استان سمنان با هدف بررسی فعالیتهای سیاسی و فرهنگی دانشجویان، در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد./960/ پ202/ص
ارسال نظرات