۱۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۷۹۹۸۰
مسؤول روابط خارجی حزب الله لبنان:

آمریکا برای رواج فساد و مواد مخدر در میان قشر جوان جامعه لبنان و دور کردن آنها از مقاومت برنامه ریزی دارد

خبرگزاری رسا ـ شیخ علی دعموش با اشاره به تلاش آمریکا برای رواج دادن فساد و مواد مخدر در میان جوانان لبنانی و دور کردن آنها از مقاومت، هزینه صرف شده از سوی آمریکا برای تخریب چهره حزب الله را برابر با هزینه این کشور برای بازسازی ارتش لبنان دانست.
شيخ دعموش


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی دعموش، مسؤول روابط خارجی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسمی مذهبی با اشاره به تلاش فراوانی که پس از حمله رژیم صهیونیستی علیه لبنان در سال 2006 برای تخریب چهره حزب الله و بد جلوه دادن آن در افکار عمومی لبنان و جهان اسلام و عرب صورت گرفته است، گفت: مبلغ نیم میلیون دلار ارسالی آمریکا به لبنان نیز به همین هدف صورت گرفته است و این مبلغ معادل کل هزینه ای است که آمریکا برای بازسازی تجهیزات ارتش لبنان خرج کرده است.

شیخ دعموش با اظهار اینکه هزینه صرف شده برای تخریب چهره حزب الله در میان قشر جوان جامعه لبنان برابر با هزینه ای است که آمریکا برای بازسازی تجهیزات ارتش لبنان صرف کرده است، ادامه داد: هدف همه این تلاش ها این است که فرهنگ مقاومت و ایثار را با فرهنگ های وارداتی دیگر که همانا فرهنگ روی آوردن به مواد مخدر و رواج فساد و فحشا در میان قشر جوان جامعه است عوض کنند.

مسؤول روابط خارجی حزب الله لبنان، هدف واقعی از آنچه امروز به عنوان مبارزه با مواد مخدر از سوی سازمان های آمریکایی موجود در لبنان اعلام می شود را رواج فساد و مواد مخدر در میان قشر جوان جامعه و دور کردن آنها از مقاومت دانست و افزود: این تلاش ها راه به جایی نمی برد؛ چرا که جوان امروز لبنانی بیش هر زمان دیگر در صف اول مقاومت علیه تهدیدهای رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی با اشاره به دستگیری افراد مظنون به همکاری با رژیم صهیونیستی در لبنان، گفت: لبنان در دریای شبکه های جاسوسی غوطه می خورد و دولت باید نسبت به این افراد اشد مجازات را اعمال کند./981/الف


ارسال نظرات