۲۳ بهمن ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۸

14 اسفندماه؛

رسا، سرویس فرهنگی ـ امتحانات نواقصی سطح یک حوزه علمیه قم از چهاردهم اسفند ماه به مدت یک هفته در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام عباس ثقفی، مسؤول دایره امتحانات معاونت آموزش حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: امتحانات نواقصی سطح یک حوزه علمیه قم از چهاردهم اسفند ماه برگزار می شود.


وی با بیان این که تاکنون 650 نفر برای امتحانات نام نویسی کرده اند، افزود: این امتحانات به مدت یک هفته در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) تا 22 اسفند ماه برگزار خواهد شد.


مسؤول دایره امتحانات معاونت آموزش حوزه علمیه قم، اظهار داشت: طلابی که تاکنون موفق به تکمیل دروس سطح یک خود نشده و هم اینک در سطوح عالی حوزه هستند، می توانند تا 25 بهمن ماه با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.howzeh-qom.com/ نام نویسی کنند.


وی اظهار داشت: این امتحانات برای آخرین بار برای طلاب سطح عالی برگزار می شود و نام نویسی تنها از طریق اینترنت صورت می گیرد.


مسؤول دایره امتحانات معاونت آموزش حوزه علمیه قم، افزود: طلابی که امکان دست یابی به اینترنتی را نداشته باشند می توانند به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، واقع در خیابان جمهوری اسلامی و یا ساختمان شماره سه مجتمع آموزشی شهید صدوقی، واقع در 45 متری صدوقی مراجعه کنند.


ارسال نظرات