14 اسفندماه؛
حجت الاسلام عباس ثقفی، مسؤول دایره امتحانات معاونت آموزش حوزه علمیه قم، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: امتحانات نواقصی سطح یک حوزه علمیه قم از چهاردهم اسفند ماه برگزار می شود.
وی با بیان این که تاکنون 650 نفر برای امتحانات نام نویسی کرده اند، افزود: این امتحانات به مدت یک هفته در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) تا 22 اسفند ماه برگزار خواهد شد.
مسؤول دایره امتحانات معاونت آموزش حوزه علمیه قم، اظهار داشت: طلابی که تاکنون موفق به تکمیل دروس سطح یک خود نشده و هم اینک در سطوح عالی حوزه هستند، می توانند تا 25 بهمن ماه با مراجعه به نشانی اینترنتی http://www.howzeh-qom.com/ نام نویسی کنند.
وی اظهار داشت: این امتحانات برای آخرین بار برای طلاب سطح عالی برگزار می شود و نام نویسی تنها از طریق اینترنت صورت می گیرد.
مسؤول دایره امتحانات معاونت آموزش حوزه علمیه قم، افزود: طلابی که امکان دست یابی به اینترنتی را نداشته باشند می توانند به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی، واقع در خیابان جمهوری اسلامی و یا ساختمان شماره سه مجتمع آموزشی شهید صدوقی، واقع در 45 متری صدوقی مراجعه کنند.