۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۸۰۰۶۸

وحدت در سایه تیعیت از ولایت محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که ولایت مداری رمز پیروزی مقابل دشمنان است، گفت: نیاز امروز کشور وحدت در سایه ولایت است.
وحدت در سایه تیعیت از ولایت محقق می‌شود


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، امروز در جمع فعالان فرهنگی و مذهبی تبریز اظهار داشت: اکنون در شرایطی قرار گرفته‌ایم که تنها راه نجات از فتنه‌ها در گرو تبعیت از منویات رهبر انقلاب بوده و هر‌گونه تند‌روی در تصمیم گیری‌ها به ضرر جامعه خواهد بود.

وی با تأکید بر این‌که جبهه ولایت فقیه و رهبری، جبهه حق و دفاع از ارزش‌ها است، اظهار داشت: باید در صف این جبهه قرار گیریم و به مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن برخیزیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که ولایت مداری رمز پیروزی مقابل دشمنان است، گفت: نیاز امروز کشور وحدت در سایه ولایت است، چراکه استکبار جهانی امروز بیش از هر زمان دیگری درصدد تفرقه افکنی میان آحاد جامعه است.

حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که مردم ایران چهره واقعی فتنه‌گران را شناخته و تا پای جان از ولایت فقیه دفاع خواهند کرد، تصریح کرد: رویکرد افراطی و تفریطی در برابر منویات رهبر فرزانه انقلاب، سبب انحراف است و هرگز قابل قبول نیست.

وی با اشاره به توطئه فتنه گران پس از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته اظهار داشت: توهین به مقدسات و امام حسین(ع‌) یک پروژه از پیش تعیین شده و انتخابات بهانه فتنه‌گران برای مخالفت با اصل ولایت فقیه و اسلام بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: اساس مسائل فتنه گران، بحث اختلاف نظر و سلیقه نبود؛ بلکه آنان اعتقادی به دین نداشتند، مسببان فتنه سال گذشته مخالف اصل نظام دینی بودند، چنان که در حوادث عاشورا و هتک حرمت به مقدسات دینی کاملاً مشهود بود./935/پ202/س

ارسال نظرات