۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۸۰۰۹۰
عضو خبرگان رهبری:

تکیه برخیمه انقلاب با امر ولایت فقیه مهمترین وظیفه ملت است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی، گفت: وظیفه ملت ایران شناخت با بصیرت تمام خطوط امام و انقلاب و تکیه بر خیمه انقلاب زیر پرچم ولایت فقیه و رهبری است.
 آيت الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد
آیت الله حبیب الله مهمان نواز، عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی مهم‌ترین پدیده قرن بوده و هیچ حادثه‌ای در جهان عظیم تر از این حادثه واقع نشده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر حادثه انقلاب در زمان پیامبران رخ می‌داد از آن به عنوان معجزه نام برده می‌شد؛ از این رو باید قدر این نظام و خدمتگزاران را بدانیم.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امام راحل (ره) انقلاب را با طرح و برنامه با هدف پیش می‌برد، تصریح کرد: امام خمینی (ره) با دادن آگاهی و بصیرت به مردم قدم اول را در پیروزی انقلاب اسلامی برداشت و در این راه صرفا به دنبال رضای خدا و پیاده کردن نظام اسلامی در این کشور بود.

وی با بیان اینکه وظیفه ملت ایران شناخت با بصیرت تمام خطوط امام و انقلاب و تکیه بر خیمه انقلاب زیر پرچم ولایت فقیه و رهبری است، خاطرنشان کرد: از این رو باید رهنمودهای مقام معظم رهبری در تمام بخش‌ها فصل الخطاب مردم و گروه‌های سیاسی قرار بگیرد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امام راحل (ره) انقلاب را از تاریکی به سوی نور هدایت کرد، تصریح کرد: ملت ایران نیز با حضور خود در عرصه‌های مختلف هزینه‌های سنگینی را برای حفظ این نظام پرداخت کرده‌ است.

وی تصریح کرد: بر این اساس وظیفه هر ایرانی، پاسداشت رشادت‌ها و دلاور مردی‌های انقلابیون و ارزش‌های کسب شده است. /966/ت302/ص


ارسال نظرات