۱۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۸۰۰۹۱
معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان:

دستگاه های مرتبط با جوانان از موازی کاری دوری کنند

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با اشاره به اینکه جوانان در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی پیشتاز هستند، گفت: دستگاه ها و نهاد های مرتبط با بحث جوانان باید از موازی کاری پرهیز کنند.
جوان طلبه برتر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، علیرضا خلخالی، معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان امروز در دومین جلسه ساماندهی امور جوانان این استان، گفت: هفته جوان فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های جوانان به مسؤولان است.

وی با تاکید بر اجرای برنامه های هفته جوان توسط خود جوانان، افزود: دستگاه ها و نهادهایی که با جوانان سرو کار دارند باید نیازهای جوانان را شناسایی و برنامه های خود را در این راستا اجرا کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با اشاره به اینکه جوانان در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی پیشتاز هستند، گفت: دستگاه ها و نهاد های مرتبط با بحث جوانان باید از موازی کاری پرهیز کنند.

خلخالی تصریح کرد: دستگاه های مرتبط با امور جوانان باید با تقسیم بندی و سازماندهی برنامه های پیش بینی شده اهداف معین و مناسبی برای برنامه های خود در جنبه های آموزشی و دینی در نظر داشته باشند.

رییس شورای اطلاع رسانی استان سمنان با اشاره به گسترش فرقه های و جریانات نوظهور و منحرف در جامعه گفت: این فرقه های جدید با تبلیغات گسترده توسط شبکه های مختلف ماهواره ای توسط غرب قصد دارند در بین جوانان ما نفوذ کنند.

خلخالی با تاکید بر برنامه ریزی برای حضور بانوان در هفته جوان گفت: برنامه های پیش بینی شده در این هفته باید دارای ارزشهای دینی باشند و حجاب و عفاف یکی از مهمترین مباحث در این زمینه باشد.

وی با تاکید بر شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه های سال گذشته هفته جوان گفت: آسیب شناسی و شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه ها در سالهای گذشته در اجرای بهتر برنامه های امسال موثر خواهد بود.

حسن سعدالدین، مدیر کل امور اجتماعی استانداری سمنان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه هفته جوان فرصتی برای تبیین فرهنگ انتظار و مهدویت در بین جوانان است، گفت: باید تلاش کنیم تا الگوی جوانان حضرت علی اکبر(ع) باشد.

وی از حضرت علی اکبر (ع) به عنوان جوان نمونه و تاریخی یاد کرد و افزود: شخصیت آن حضرت باید برای جوانان تبیین شود.

سعدالدین اظهار داشت: ظرفیت بالای جوانان را باید درامور جوانان استفاده کرد تا روز جوان بهانه ای برای حضور بیشتر جوانان در عرصه های اجتماعی باشد./960/پ202/ص
ارسال نظرات