۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۸۰۱۷۴
آیت الله شبستری:

دولت اجرای صحیح اصل 44 را فراموش نکند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر اجرای صحیح اصل 44 قانون اساسی گفت: قرارگرقتن اعتبارات بانکی در مسیر صحیح، فرصت را از دلالان خواهد گرفت.
آيت الله محسن مجتهد شبستري، امام جمعه تبريز


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت ‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز در جمع مدیران صنعتی و فعالان بخش خصوصی با انتقاد از وادرات بی رویه و قاچاق برخی کالاها در کشور اظهار داشت: ادامه این روند نابودی تولیدکنندگان داخلی را در پی دارد.

وی با تأکید بر حمایت از تولید داخل خاطر‌نشان کرد: بازارهای داخلی مملو از اجناس خارجی و بی کیفیت چینی است که ضربه اساسی به تولید و صنعت وارد می‌کند.

امام جمعه تبریز بر اقدام اساسی برای جلوگیری از ورود کالاهای بی کیفیت تأکید کرد و ادامه داد: از آنجایی که قیمت این اجناس بسیار پایین است، مردم رغبت بیشتری برای خرید پیدا می کنند، بایستی فرهنگ استفاده از کالای ایرانی ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با بیان این‌که توجه به استاندارد کیفی در تولید کالاها ضروری است، گفت: صنعتگران و تولید‌کنندگان مسلمان باید با توجه به سفارشات قرآنی، تولیدات استاندارد و با کیفیت داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که رونق صادرات باید بیشتر از واردات باشد، ادامه داد: دولت ناظر خوبی شاید بتواند باشد، اما هرگز تاجر خوبی نیست؛ از این رو باید با اجرای صحیح اصل 44 خصوصی‌سازی را به شکل شایسته عملی کند.

وی در ادامه با بیان این‌که قرارگرقتن اعتبارات بانکی در مسیر صحیح، فرصت را از دلالان خواهد گرفت، اظهار داشت: سال همت مضاعف و کار مضاعف بهترین فصت برای دستیابی به شرایط مطلوبی است./935/پ202/س

ارسال نظرات