۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۸۰۱۷۷

کلاس حفظ قرآن ویژه نوجوان در مدرسه علمیه خواهران شهر ری برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کلاس های تابستانی آموزش احکام، حفظ قرآن و حفظ حدیث برای گروه سنی 8 تا 13 سال در مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم برگزار می شود.
کلاس حفظ قرآن ویژه نوجوان در مدرسه علمیه خواهران شهر ری برگزار می شود
زهرا قاسمی، معاون فرهنگی سطح دو مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری کلاس های تابستانی آموزش احکام و حفظ حدیث همراه با ورزش با تدریس معصومه دهقان و حفظ قرآن با تدریس نرگس غفوری به منظور آشنایی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی تا دوم راهنمایی با قرآن و معارف اسلامی خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های هنری چون آموزش طراحی و نقاشی و قلاب بافی توسط زینب سیبویه و هویه کاری توسط هدی مقدم برای گروه سنی مذکور ضرورت یادگیری کارهای هنری را برای حفظ نشاط و روحیه کودکان و نوجوانان یادآور شد.

این مسؤول فرهنگی در ادامه همچنین از برگزاری کلاس های ورزشی و فرهنگی مانند آموزش شنا توسط طاهره داوری، آموزش زبان انگلیسی توسط زینب فردی و آموزش اخلاق اسلامی توسط زینب سیبویه خبر داد.

گفتنی است، این کلاس ها از 13 تیر ماه آغاز شده و در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 8 تا 16 برای فرزندان پرسنل آستان حضرت عبدالعظیم(ع) در مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) به نشانی شهر ری، میدان هادی ساعی، میدان مدرس، انتهای خیابان هلال احمر، ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می گردد./956/ پ202/ص

ارسال نظرات