۱۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۸۰۲۰۲

صاحبان قلم اندیمشک تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ معاون فرماندار اندیمشک اظهار داشت: برخی قلم ها، مسموم و به دنبال تزریق فرهنگ منحط غرب، بی هویتی و بی مسئولیتی هستند که باید شکسته شوند.
قلم، تحرير، مقاله، نوشته، بيانيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین تجلیل از صاحبان قلم شهرستان اندیمشک، صبح امروز با حضور معاون فرماندار این شهرستان برگزار شد.

رضا رضایی فاضل، معاون فرماندار اندیمشک، در این مراسم با اشاره به جایگاه علم و صاحبان قلم اظهار داشت: قلم را ترسیم کننده خطوط فکری، سیاسی و فرهنگی برای انتقال به نسل های آتی جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: اصحاب قلم در جامعه بسیار تأثیرگذار بوده و با کمک آن می توانند زمینه رشد و اعتلا و یا زوال و انحطاط جامعه را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: برخی قلم ها، طاهر، پاک و زلال و به دنبال رشد، توسعه و آبادانی و برخی مسموم و به دنبال تزریق فرهنگ منحط غرب، بی هویتی و بی مسئولیتی هستند که باید شکسته شوند و نمونه بارز آن سلمان رشدی مرتد است که با نگارش کتاب موهن آیات شیطانی، قلب مسلمین جهان را به درد آورد.

رضایی فاضل، با تأکید بر حفظ شأن، منزلت و حرمت افراد از سوی اهل قلم، ابراز امیدواری کرد: با کمک اصحاب قلم و با توجه به رویکرد دولت عدالت محور نسبت به امور فرهنگی و اجتماعی، شاهد تراوش افکار و اندیشه های مثبت در راستای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی با تکیه بر فرهنگ غی اسلام ناب محمدی باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات فعالان عرصه قلم در شهرستان اندیمشک تجلیل شد./945/پ203/ص
ارسال نظرات