۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۸۰۲۴۷
در شهرستان خوی؛

همایش زنان در آئینه‌ پژوهش برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش زنان در آئینه‌ پژوهش به مسائلی همچون تبیین و تشریح جایگاه زن در گستره‌ پژوهش، توانمندی‌های پژوهشی زنان و موانع موجود، اشتغال زنان، آثار و پیامدهای آن، امنیت روانی، اجتماعی و حقوقی زنان و حقوق زن در اسلام می‌پردازد.
همايش زنان در آئينه پژوهش در دانشگاه آزاد خوي

محبوب مهدویان، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، از برگزاری همایش‌«‌زنان در آئینه‌ پژوهش» با همت حوزه‌ معاونت پژوهشی و هسته‌ پژوهشی زنان در نوزدهم مرداد سال جاری خبر داد و اظهار داشت: به همین منظور از کلیه‌ استادان، محققان، صاحب نظران و دانشجویان علاقه‌مند دعوت می‌شود نسبت به ارسال مقاله یا شرکت در همایش اقدام کنند.

وی تأثیر عملکرد زنان در پیشبرد اهداف سیاسی و اجتماعی، آشنایی با پژوهشگران زن، تبیین و تشریح جایگاه زن در گستره‌ پژوهش، توانمندی‌های پژوهشی زنان و موانع موجود، اشتغال زنان، آثار و پیامدهای آن، امنیت روانی، اجتماعی و حقوقی زنان، حقوق زن در اسلام، نقش زنان در ارتقای سطح کیفی دانشگاه‌ها و همچنین نقش زنان در ایران امروز را از جمله محورهای این همایش عنوان کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی خوی در ادامه زن و مدیریت، زن و ورزش، تجلی زن در ادبیات، راهکارهای توانمند سازی زنان در فعالیت‌های پژوهشی، نظام ارتباطی بین زوجین و همچنین نقش زنان در ارتقای سلامت را دیگر محورهای این همایش برشمرد و بیان داشت : علاقه مندان برای شرکت در همایش و ارسال مقاله می‌توانند از طریق رایانامهwomen@iaukhoy.ac.ir و یا مکاتبه با دبیرخانه‌ همایش ‌نام‌نویسی کنند.

مهدویان خاطر‌نشان کرد: مقالات بایستی در دو فرمت word و pdf تهیه و به صورت مقاله‌ کامل ارسال شود.

وی آخرین مهلت ارسال مقالات 29 تیرماه امسال عنوان و اعلام کرد: دهم مرداد‌ماه نتایج داوری مشخص شده و نوزدهم مرداد ماه همایش «‌زنان در آئینه‌‌ پژوهش» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به صورت حضوری با هسته‌ی پژوهشی زنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی و یا با شماره تلفن 4-2550001-0461 داخلی 352 تماس بگیرند./938/پ202/س
ارسال نظرات