۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۸۰۲۶۶

موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا تهران طلبه می‌پذیرد

خبرگزاری رسا ـ موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تهران با مجوز شورای گسترش حوزه‌‌های علمیه‌ قم، برای سطوح 2 و 3 در رشته‌های تخصصی، از بین طلاب واجدشرایط دانش‌پژوه می‌پذیرد.
طلبه طلبه حوزه علميه
به گزارش خبرگزاری رسا، موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) تهران با مجوز شورای گسترش حوزه‌‌های علمیه‌ی قم، برای سطوح 2 و 3 در رشته‌های تخصصی، از بین طلاب واجدشرایط دانش‌پژوه می‌پذیرد.

براساس این گزارش، رشته‌های پذیرش دانش‌پژوه در سطح2، حقوق وقضای اسلامی و کلام اسلامی و در سطح3 فلسفه اسلامی، حقوق خصوصی، حقوق جزا، جرم شناسی و کلام اسلامی اعلام شده است.

این گزارش می‌افزاید: اتمام سطوح قبلی در حوزه با ارائه مدرک رسمی از مرکز مدیریت حوزه‌ها، قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه علمی مؤسسه و تعهد به رعایت مقررات مؤسسه و قوانین حوزه از شرایط پذیرش این مؤسسه آموزشی به شمار می‌آید.

بر پایه این گزارش، دریافت مدرک رسمی سطح 2 و3 ( کارشناسی وکارشناسی ارشد ) در رشته‌ی مربوطه از مرکز مدیریت حوزه‌‌های علمیه‌ کشور، امکان ادامه‌ تحصیل در مقاطع بالاتر در حوزه‌ها و دانشگاه‌های کشور، بهره‌مندی از شهریه و کمک هزینه‌‌ تحصیلی ویژه اعطایی مؤسسه مطابق مقررات، بهره‌برداری از امکانات خوابگاهی و رفاهی، سپری کردن دوره‌ پژوهشگری و پژوهشیاری، استفاده از کتابخانه‌ تخصصی و اینترنت  از جمله امتیازات تحصیل در مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) است.

علاقه‌مندان به تحصیل در این مؤسسه، می‌توانند از 15 تیرماه تا 5 مرداد ماه با مراجعه به سایت معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه قم به آدرس http://www.howzeh-qom.com نام‌نویسی کنند.

براساس این گزارش، طلاب واجد شرایطی که شماره پرونده مرکز مدیریت دارند می‌توانند با مراجعه به بخش کاربری خود اقدام به ثبت نام کنند.

خاطرنشان می‌شود، طلابی که شماره پرونده ندارند می‌توانند با کلیک بر لینک http://www.azmoon.iict.ir و ورود به سایت موسسه اقدام به ثبت نام نمایند.

یادآور می‌شود، طلاب برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس: تهران، خیابان 15 خرداد شرقی، کوچه شهید آل آقا، کوچه واعظی اویلی، مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) مراجعه و یا با تلفنهای: 33440636-021 و 33131861-021 تماس بگیرند./91/د102/ص
ارسال نظرات