۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۸۰۲۸۸
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

سازماندهی زیرساخت‌ها برای مقابله با جنگ نرم ضروری است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: جنگ نرم و هزینه‌های سازماندهی زیرساخت‌ها برای مقابله با آن از موضوعات مهمی است که باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی قرار گیرد.
جنگ نرم
مهدی معینی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: سازماندهی زیرساخت‌های مقابله با جنگ نرم موضوع مهمی است که دستگاه‌های مختلفی در این رابطه مسؤولیت دارند و سپاه نیز از آنها مستثنی نیست.

وی با بیان این‌که سپاه در برابر تمام برنامه‌هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند، مسؤولیت و مأموریت دارد، گفت: هدف نیروهای سپاه در هر عرصه و زمینه دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

معینی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمن به شکل‌های مختلف با جنگ نرم روبه‌رو شده است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار آمادگی نظامی، بخش از توان خود را برای مقابله با فعالیت‌های نرم دشمنان معطوف کرده است.

این مقام مسؤول برگزاری اردوهای راهیان نور در سطح کشور را از اقدامات تاثیرگذار سپاه در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و تبیین ارزشها و ازمانهای انقلاب در بین اقشار مختلف جامعه و به ویژه جوانان عنوان و خاطرنشان کرد: امسال بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، آذربایجان غربی نیز در برخی از مناطق عملیاتی و یادمانهای دفاع مقدس پذیرای زائران نور است که امیدواریم بتوانیم با تبیین شرایط جنگ و دوران دفاع مقدس در مناطق جنگی این استان گامی در راستای حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس و آرمانهای انقلاب اسلامی برداریم.

معینی با بیان این‌که فرهنگ سازی راهیان نور شمالغرب زمان‌بر است، گفت: خوشبختانه امسال فرصت معرفی و شناساندن یادمان‌ها و مناطق عملیاتی استان فراهم شده است که باید با هماهنگی تمام دستگاه‌ها اجرایی استان به شکل ارزنده‌ای از آن استفاده شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با انتقاد از بی توجهی ها در دوران اصلاحات تأکید کرد: با روی کار آمدن دولت دکتر احمدی نژاد شرایط بهتری در جبهه های شرق و غرب به وجود آمده تا بتوان این عقب ماندگی ها و کم برخورداری ها را جبران کنیم.

وی در بخش دیگری به تشریح وضعیت امنیتی استان پرداخت و اظهار کرد: تحرکات دشمن در استان کنترل شده است و اگر هر چند یکبار شاهد اقدامات مذبوحانه‌ای از سوی نیروهای ضد انقلاب و اشرار با انفجار بمب‌های کنترل شده و مین هستیم، نشان از ناتوانایی آنها برای مبارزه با رزمندگان با ایمان استان در نوار مرزی است.

بنابر گفته معینی، تا زمانی که انقلاب اسلامی آرمانهای امام راحل و ارزشهای اسلام ناب محمدی را دنبال می کند، مورد تهاجم مستقیم و غیر مستقیم سردمداران زر و زور خواهد بود، که خوشبختانه با اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های آنها هر روز کم‌اثر‌تر از همیشه جلوه می‌کند./936/ت302/س
ارسال نظرات