۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۸۰۲۹۶
حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری:

نسل جوان ایرانی پرچم دار تحقق اخلاق محمدی در جامعه جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، نسل جوان ایرانی را پرچم دار تحقق رسالت و اخلاق محمدی (ص) در جامعه جهانی عنوان کرد.
حجت الاسلام محمدجواد حاج علي اكبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری، نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور امروز در همایش مدیریت فرهنگی با موضوع جوان و اخلاق محمدی در سمنان، نسل جوان ایرانی را پرچم دار تحقق رسالت و اخلاق محمدی (ص) در جامعه جهانی عنوان کرد.

وی نسل جوان جامعه ایرانی را نسلی با اطلاعات گسترده، منتقد، رسشگر و تنوع طلب دانست و گفت: اتصال فکری جوانان ایرانی به سیره نبوی راه نجات از مشکلات اجتماعی است اما زمینه سازی برای تحقق این هدف باید با توجه به ویژگی های عصر حاضر طراحی شود.

حجت الاسلام حاج علی اکبری همچنین با تشریح نقش دشمن در نیازسازی کاذب برای جوانان ایرانی و در مقابل ارائه الگوهای متنوع غیر اسلامی برای رفع این نیازها، تصریح کرد: تحولات پرشتاب دنیای امروز نوعی تحیر و شتاب زدگی در رسیدن به اهداف را در بین جوانان کشورمان ترویج داده که باید با توسل به آیین الهام بخش و والای حضرت محمد (ص) آ نرا تصحیح کرد.

حسن سعدالدین، مدیر کل اجتماعی استانداری سمنان نیز در این همایش با تشریح ظرفیتهای تربیت دانشجو و طلبه در استان سمنان ، مردم این استان را شهید پرور و پیشرو در زمینه ایجاد مدیریت فرهنگی یکپارچه با تکیه بر اصل ولایت پذیری معرفی کرد.

در همایش مدیریت فرهنگی با موضوع جوان و اخلاق محمدی که با هدف بررسی راهکارهای تقویت هویت ملی و دینی جوانان در سالن یادگار امام استانداری سمنان برگزار شد، شماری از مسؤولان و اعضای برتر گروههای مردم نهاد حضور داشتند./960/پ202/ص
ارسال نظرات