۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۸۰۳۵۳
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

علامه فضل الله همیشه به دنبال اتحاد شیعه و سنی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: علامه فضل الله همیشه به دنبال اتحاد شیعه و سنی در لبنان بود.
حجت الاسلام و المسلمين نعيم آبادي، نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، مراسم گرامیداشت ارتحال علامه سیدمحمد حسین فضل الله از مراجع شیعه لبنان شب گذشته با حضور شماری از علما، روحانیان، مسؤولان و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع سمنان برگزار شد.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان در این مراسم با یادآوری نقش والای علامه فضل الله در لبنان، گفت: علامه فضل الله از علمای بر جسته ای بود که همیشه به دنبال اتحاد شیعه و سنی در لبنان بود.

امام جمعه بندر عباس اظهار داشت: این عالم برجسته شیعی درطی سالهای فعالیت خود در لبنان توانست با کمک و حمایت بسیاری از علمای برجسته، لبنان را به لبنانی قهرمان تبدیل کند.

آیت الله نعیم آبادی تجلیل از فقها را تجلیل از دین دانست و افزود: اگر علما، فقها، و حوزه های علمیه نبودند معلوم نبود امروز اسلام در چه وضعی قرار داشت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اظهار تاسف از اینکه بسیاری از افراد جامعه شناخت درستی از روحانیت و نقش آنان در طول تاریخ در محافظت از اسلام ناب محمدی ندارند اظهار داشت: باید در همه حال نقش والای علما و روحانیان برای نسل سومی های جامعه تبیین شود./960/پ202/ص
ارسال نظرات