۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۳
کد خبر: ۸۰۳۷۹
مدیرکل تبلیغات خراسان شمالی:

بیش از 500 پایگاه اوقات فراغت در خراسان شمالی فعال است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، از فعال بودن بیش از 500 پایگاه اوقات فراغت ویژه فعالیت های مذهبی و فرهنگی در خراسان شمالی خبرداد.
حجت الاسلام زين العابدين روحاني نيا
حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، مدیرکل  تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، اظهارداشت: طرح اوقات فراغت از یکم تیر سال جاری آغاز و تا 10 مرداد ادامه خواهد داشت و در این راستا 523 پایگاه راه اندازی شده است.

وی این پایگاه ها را در در قالب 40 هسته فرهنگی، 100 پایگاه بوستان معرفت و نیز 300 کلاس در قالب نهضت قرآن آموزی ذکر کرد و افزود: همچنین 83 پایگاه نیز در قالب طرح هجرت با حضور همین تعداد روحانی و مبلغ اعزامی از قم در مساجد شهر ها و روستا فعالیت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: اوقات فراغت سرگرمی محض نیست ،بلکه زمانی بسیار مناسب برای شناخت اندیشه‌ها، توانمندی‌ها و استعدادهای بالقوه جوانان است.

وی بیان داشت: متولیان فرهنگی باید با یک برنامه‌ریزی درست و متناسب با نیازهای فردی ، اجتماعی و منطقه‌ای از این فرصت نهایت استفاده را ببرند.

حجت الاسلام روحانی نیا، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی درست و توجه به علاقه‌‌مندی کودکان و جوانان در انتخاب فعالیت‌های تابستانی، موجب شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی‌های نسل جوان خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، از مسؤولان فرهنگی خواست تا با تمام وجود در راستای شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان این مرز و بوم بکوشند./966/پ202/ص


ارسال نظرات