۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۸۰۳۸۹
امام جمعه اندیمشک:

مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص حجاب اجرایی شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک بر اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در خصوص حجاب و عفاف تاکید کرد.
حجاب
حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به وضعیت حجاب در جامعه امروزی اظهار داشت: همه کسانی که خود را پیرو خط امام و اصولگرا معرفی می کنند امروز باید به داد وضعیت حجاب و عفاف جامعه اسلامی برسند و در این مسیر بیش از پیش تلاش کنند.

وی افزود: متاسفانه بسیاری از مصوبات شورا ی عالی انقلاب فرهنگی طی سال های گذشته تنها در قالب مصوبه و نظریه پردازی باقی مانده و به مرحله اجرا نرسیده است.

امام جمعه اندیمشک اظهار داشت که مومنین این مرز و بوم از جمله در اندیمشک خواستار برخورد با بدحجابی هایی هستند که از سوی برخی انسان های هرزه در خیابان ها بروز می کند و فضای پاک جامعه را آلوده می سازد.

حجت الاسلام خدامی بدحجابی را از ابزارهای جنگ نرم دشمنان علیه اسلام عنوان کرد و گفت: امروز استکبار جهانی می خواهد درون فرد مسلمان را تخریب و او را از درون تهی کند.

وی افزود: هدف آنها این است که تنها اسمی از اسلام نزد مسلمانان بماند و رسم و حقیقت دین مبین ما در دل مومنان از بین برود.

وی هوشیاری اقشار مختلف بویژه طلاب و دانشجویان را در این راستا بسیار مهم و حائز اهمیت دانست و خواستار همکاری و وحدت این دو قشر که از تاکیدات امام راحل محسوب می شود در موضوعات مختلف از جمله حجاب و ععفاف در جامعه شد.

حجت الاسلام خدامی همچنین با بیان اینکه دشمنان اسلام بدنبال ترویج فرهنگ برهنگی و آلودگی در جوامع مسلمان بویژه نزد زنان هستند اظهار داشت: این موضوع جاهلیت بزرگ عصر حاضر محسوب شده و استکبار می خواهد با چنین روش هایی مردم را از اهداف اصلی خود منحرف کند./945/ت302/ص
ارسال نظرات