۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۸۰۴۱۶

دومین انتخابات اتحادیه موسسات قرآنی خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ دومین انتخابات اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان خوزستان با حضور نماینده سازمان دارالقرآن کشور برگزار شد.
قرآن کريم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دومین انتخابات اتحادیه موسسات قرآنی مردمی خوزستان، روز گذشته با حضور حجت‌الاسلام حسین شفیعی‌ پور نماینده سازمان دارالقرآن کشور در تالار اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

نماینده سازمان دارالقرآن کشور،‌ در این مراسم اظهار داشت: انتخاب اعضای این اتحادیه برای دفاع از حقوق و پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به مؤسسات قرآنی استان در یک مجمع عمومی است.

وی ادامه داد: کسوت خادمی قرآن لیاقت و توفیقی است از جانب خداوند که به انسان عطا شده است و هر کس در این راستا قرار گیرد باید در جهت فهم و عمل به آن همواره در تلاش باشد.

حجت‌الاسلام شفیعی‌پور، افزود: ارزش نهایی انسان در عمل به قرآن است و مسئولان مؤسسات قرآنی به عنوان الگویی برای قرآن‌آموزان خود باید در این راه آگاهانه قدم بردارند.

وی در پایان تربیت کادر متخصصین علوم قرآنی‌ را امری ضروری دانست و گفت: هدف از تشکیل این اتحادیه گردهمایی افرادی موثق جهت برنامه‌ریزی صحیح برای گسترش فعالیت‌های قرآنی، ایجاد الفت، وحدت و انس میان فعالان قرآنی، جذب امکانات و اعتبارات برای موسسات و تقسیم عادلانه میان آ‌ن‌ها، تعامل هر چه بیشتر با مسئولان، کمک به ارتقاء مؤسسات قرآنی و نوآوری هرچه تما‌م‌تر جهت اجرای طرح‌های قرآنی است./945/پ203/ص

ارسال نظرات