۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۸
کد خبر: ۸۰۴۲۰
در حوزه علمیه خواهران مشهد؛

جلسات روش برداشت از قرآن و پاسخ به شبهات اعتقادی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ سلسله جلسات سخنرانی با موضوع روش برداشت از قرآن و طرح شبهات اعتقادی در حوزه علمیه خواهران مشهد برگزار می شود.
جلسات روش برداشت از قرآن و پاسخ به شبهات اعتقادی برگزار می شود
خانم احدی، مسوول فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهراء توس مشهد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: سلسله جلسات سخنرانی ویژه طلاب، کادر و اساتید مدارس علمیه مشهد با موضوع روش برداشت از قرآن و پاسخ به شبهات اعتقادی در این مدرسه برگزار می شود.

وی افزود: قرار است این جلسات با حضور حجت الاسلام نخاولی از بیست تیر تا بیست مرداد، روزهای زوج از ساعت 8 تا  10در محل این مدرسه علمیه واقع در خیابان مطهری شمالی 58 برگزار شود.

احدی یادآور شد: علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی با شماره 7341523 0511 تماس گرفته ویا به صورت حضوری به واحد فرهنگی مدرسه مراجعه کنند.

مسؤول فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهراء توس خاطرنشان کرد: همچنین کلاس های تابستانی ویژه دانش آموزان راهنمایی و دبیرستانی با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری مشهد با عنوان «خادمین شهر بهشت» با هدف آشنایی نوجوانان مشهدی با سیره امام رضا (ع) در این مدرسه برگزار می شود.

این استاد حوزه با اشاره به اینکه مربیان این کلاس ها از همین مدرسه هستند، ابراز داشت: طرح خادمین بهشت که از پنجم تیر ماه آغاز شده است، به مباحث آموزشی پیرامون سیره امام رضا (ع) می پردازد./969/پ202/ص

ارسال نظرات