۱۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۸۰۴۳۷
امام جمعه خوی:

رسانه های گروهی در عملیاتی شدن منویات رهبر معظم انقلاب تلاش مضاعف کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان خوی از رسانه های گروهی، سایت های خبری بویژه صدا و سیما خواست در اجرایی شدن سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف تلاش مضاعف داشته باشند.
حجت الاسلام سيد رضي موسوي شكوري، امام جمعه شهرستان خوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوی، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری، امروز در خطبه های نمازجمعه شهرستان خوی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف از ناحیه مقام معظم رهبری و قرائت فرازهایی از آن، تأکید کرد: امید است ارکان و مسؤولان نظام با همکاری حوزه و دانشگاه در زمینه فرهنگ سازی و اجرای این سیاست ها نهایت تلاش را داشته و رسانه های گروهی، سایت های خبری، مطبوعات بویژه صدا و سیما در عملیاتی شدن منویات رهبر معظم انقلاب تلاش مضاعف داشته باشند.

ملت ایران با تشکیل حکومت اسلامی، مسیر بعثت رسولخدا (ص) را استمرار می بخشند

وی با تبریک بعثت رسول اکرم (ص) اظهار داشت: امیرمؤمنان (ع) در ضمن خطبه ای فلسفه بعثت رسولخدا (ص) را « خارج ساختن انسان ها از عبادت بندگان به عبادت خدا، از اطاعت بندگان به اطاعت خدا و از ولایت بندگان به سوی ولایت خدا» معرفی فرمودند.

خطیب نمازجمعه خوی در ادامه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی و ملت متعهد ایران با تشکیل حکومت اسلامی همان مسیر بعثت را استمرار می بخشند، خاطر نشان کرد: لازم است مسلمانان همانند رسولخدا (ص) در اجرایی شدن فلسفه بعثت، تمامی مشکلات را تحمل کنند چراکه پیامبر بزرگوار اسلام (ص) در این مسیر مصیبت های متعددی را تحمل کردند.

جامع ترین بیان در مجاهدات علامه فضل الله، پیام تسلیت مقام معظم رهبری است

وی با اشاره به رحلت علامه فضل الله و تسلیت این ضایعه به شیعیان لبنان اظهار داشت: جامع ترین بیان در زمینه تلاش ها و مجاهدات آن بزرگوار پیام تسلیت مقام معظم رهبری است که ایشان را «عالمی سخت کوش در عرصه دین و سیاست، حامی و همکار مقاومت اسلامی در لبنان، یاوری با اخلاص و صمیمی برای نظام جمهوری اسلامی» معرفی فرمودند.

مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی بهترین گزینه برای مسئله عفاف و حجاب

حجت الاسلام شکوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع عفاف و حجاب، فرمایش رسولخدا (ص) مبنی بر اینکه « هرگاه خداوند ماندگاری یا رشد ملتی را بخواهد میانه روی و عفاف را نصیب آنان می کند.» را جامع ترین بیان و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در دی ماه سال 84 را بهترین راه حل برای حل مشکلات جامعه در زمینه عفاف و حجاب معرفی کرد.

وی در پایان، با اشاره به موضوع همت مضاعف و کار مضاعف، روایتی از امام صادق (ع) مبنی بر اینکه « از نظر من فرق نمی کند که کار را به خائن واگذارم یا به غیر متخصص» را مطرح و تأکید کرد: از دیدگاه روایات، تخصص و تعهد از ضروریات مدیریت در نظام جمهوری اسلامی به شمار می شود./938/پ202/ص
ارسال نظرات