۱۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۸۰۴۶۲
امام جمعه رشت با اشاره به به ملاقات نتانیاهو و اوباما؛

اوباما خوی صهیونیستی و روی زشت سیاست خود را نشان داد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ملاقات نتانیاهو و اوباما، اظهارات اوباما را علیه ایران محکوم کرد و گفت: اوباما خوی صهیونیستی و روی زشت سیاست خود را نشان داد.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در نماز جمعه رشت، بعثت پیامبران را نعمتی بزرگ برای بشریت دانست و گفت: اگر خداوند پیامبران را مبعوث نمی کرد، مردم حتی با نیازهای اولیه خود آشنا نمی شدند.

امام جمعه رشت با بیان این‌که دنیای امروز بیش از دوران جاهلیت به ارزش های بعثت نیاز دارد، اظهار داشت: توحید محوری و حقیقت جویی از مفاهیم بعثت و گمشده دنیای امروز است.

خطیب نماز جمعه رشت با اشاره به نقش پیامبر اکرم(ص) در از بین رفتن آداب و رسوم جاهلی، افزود: پیامبر(ص) بد رفتاری با زنان، زنده به گور کردن دختران، عادت کشتار و غارت و عیاشی را از بین برد و تقوا را محور جامعه قرار داد.

نماینده ولی فقیه در گیلان هدف بعثت پیامبر اکرم(ص) را ترویج مکارم اخلاقی در جوامع انسانی دانست و خاطر نشان کرد: دنیای امروز با عمل به سیره پیامبر(ص) قادر به حل مشکلات اخلاقی، تربیتی و امنیتی خود خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با بیان این‌که پیامبر اکرم(ص) برای تبلیغ اسلام سختی های بسیار، تحریم، تهدید و رحلت عزیزان خود را تحمل کرد، گفت: ملت ایران با پیروی از پیامبراکرم(ص)، از تحریم ها و تهدیدها نمی ترسد.

امام جمعه رشت در خطبه دوم با اشاره به ابلاغ برنامه اصلاح الگوی مصرف از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: این برنامه به توسعه بخش تولید داخلی، قطع نیاز از بیگانگان، مصرف تولیدات داخلی و مدیریت مصرف کمک بزرگی می کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: پرهیز از اسراف بهترین زمینه همکاری مردم با دولت در مدیریت مصرف است.

خطیب نماز جمعه رشت، تبلیغات رسانه های غربی علیه برنامه اصلاح الگوی مصرف را دروغ پردازی خواند و گفت: رسانه های غربی ابلاغ این برنامه را نشانه تاثیر تحریم های علیه ایران توصیف کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به ملاقات نتانیاهو و اوباما، اظهارات اوباما را علیه ایران محکوم کرد و گفت: اوباما خوی صهیونیستی و روی زشت سیاست خود را نشان داد.

امام جمعه رشت ادامه داد: حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی در موضوع سلاح هسته ای این رژیم با هیچ منطق سیاسی قابل توجیه نیست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تهدیدات نظامی آمریکا علیه ایران، گفت: تهدیدات آمریکا توخالی و بی فایده است.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با قدردانی از مهندسان داخلی برای مهار چاه نفت نفت شهر، اظهار داشت: توان مهندسی تلاشگران داخلی، ناتوانی آمریکا را در مهار چاه نفت خلیج مکزیک آشکارتر کرد.

امام جمعه رشت به حمایت دولت فرانسه از گروهک تروریستی منافقان اشاره و اعلام کرد: اروپا با در اختیار گذاشتن فرستنده تلویزیونی و خارج کردن منافقان از لیست گروهک های تروریستی آبروی خود را برد./950/پ201/ص
ارسال نظرات