۱۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۸۰۴۷۵
امام جمعه هفتگل:

متولیان فرهنگی از رواج بی حجابی جلوگیری کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هفتگل، هراس دولت های غربی از صدور فرهنگ ناب انقلاب اسلامی به کشورهای خود را دلیل فشار و تحریم علیه ایران دانست .
حجت الاسلام ابراهيمي پور، امام جمعه هفتکل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دراهواز، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه هفتگل ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به عید مبعث نبی مکرم اسلام اظهار داشت: روز عید مبعث در بین ایام الله از مقدس ترین و با عظمت ترین روزهای سال در نزد خداونداست چون که دیگر اعیاد اسلامی منوط به بعثت پیامبر اسلام است لذا این عید از مهمترین اعیاد مسلمانان است.

وی در ادامه افزود: در صورتی که فرهنگ دین مبین اسلام بطور ناب به مردم عرضه شود، مردم جهان که تشنه فرهنگ ناب محمدی هستند، با آغوش باز از آن استقبال خواهند کرد که سیر صعودی گرویدن مردم کشورهای غیر اسلامی نظیر انگلیس، فرانسه آمریکا و دیگر کشورها شاهد مثال خوبی بر این مدعا می باشد.

مدیر حوزه علمیه هفتکل در بخش دیگری از سخنان خود به ریشه مخالفت دولت های غربی با ایران اشاره و تصریح کرد: دولت های غربی با مشاهده صدور انقلاب اسلامی به بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی از تاثیر بسزای این فرهنگ بر مردم کشورهای خود در هراس هستند و به همین دلیل به مخالفت و تحریم ایران دست می زنند تا شاید با این کار انقلاب اسلامی و صدور فرهنگ انقلاب اسلامی که برگرفته از فرهنگ ناب محمدی است را محدودی کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی از رواج بی حجابی در جامعه انتقاد کرد و خاطر نشان ساخت: سران استکبار جهانی چون می ببینند انقلاب اسلامی با منافع آنها در تعارض است می خواهند با رواج بی بند و باری و بی حجابی در جامعه اسلامی از گسترش این اندیشه و فرهنگ ناب که با فطرت هر انسان پاک سرشتی سازگار است، جلوگیری کنند.

وی در پایان به متولیان امور فرهنگی و مسؤولان اجرایی گوشزد کرد: همه متولیان امور فرهنگی و مسؤولان کشور باید با برنامه ریزی و اقدامات پیشگیرانه از رواج بی بندو باری و بی حجابی جلوگیری کرده و فرهنگ حجاب و عفاف را در جامعه نهادینه کنند./945/پ203/ص
ارسال نظرات