۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۸۰۵۰۰
معاون رییس جمهور:

خدمت به مردم مهم‌ترین خواسته رهبری است

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مهم‌ترین و اساسی‌ترین مسأله‌ای که مقام معظم رهبری‌ همواره به مسؤولان گوشزد می‌‌کنند، خدمت به مردم است.
حجت الاسلام ميرتاج الديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت ‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی، معاون پارلمانی رییس جمهور، عصر روز گذشته در چهارمین جشنواره گل محمدی در روستای گنبرف اسکو اظهار داشت: 75 هزار میلیارد ریال بودجه فرهنگی در برنامه پنجم توسعه کشور برای استان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این‌که سهم استان آذربایجان شرقی از این بودجه پنج هزار میلیارد ریال است، خاطر‌نشان کرد: این بودجه فرهنگی برای برنامه‌هایی نظیر بزرگداشت مفاخر، کانون‌های فرهنگی، مساجد، جشنواره‌ها، همایش‌ها، هنر، گردشگری و غیره در نظر گرفته شده است.

معاون رییس جمهور با اشاره به این‌که بخش اعظم این بودجه برای کارهای نرم‌افزاری اختصاص می‌یابد، افزود: با اختصاص این بودجه شاهد جهش بزرگی در عرصه‌های فرهنگی خواهیم بود.

حجت الاسلام تاج‌الدینی در ادامه با بیان این که تفاوت نظام اسلامی با دیگر حکومت ها، در دیدگاه دولتمردان به مردم است، ادامه داد: مردمی ‌بودن فعالیت های دینی و فرهنگی و حضور در جمع مردم برای رفع موانع و کمبودها از جمله ویژگی های نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به برکت ایثار و از خودگذشتگی مردم به ثمر نشست، گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی همواره مسؤولان و خادمان ملت را به خدمتگزاری سفارش می کردند.

معاون رییس جمهور تصریح کرد: امروز مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار این انقلاب مهم‌ترین و اساسی‌ترین خواسته‌ای که دارند و همواره به مسؤولان و کارگزاران نظام گوشزد می‌کنند، خدمت به مردم است.

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی تصریح کرد: دولت نهم و دهم توانست دولت را از مرکز به مناطق مختلف و حتی محروم‌ترین نقاط کشور پیش ببرد و عدالت را به مردم هدیه کند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دور سوم سفرهای استانی هیأت دولت برای رسیدگی به مشکلات مردم به صورت مستقیم و از نزدیک است که هدف رفع محرومیت و تقسیم عادلانه امکانات نشانه مردمی بودن آن است./935/پ202/س
ارسال نظرات