۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۸۰۵۰۲
امام جمعه بستان آباد:

ولایت‌مداری رمز اقتدار و عزت مردم ایران است

خبرگزازی رسا ـ امام جمعه بستان آباد گفت: ولایت‌مداری و ظلم‌ستیزی در عرصه‌های مختلف، رمز اقتدار و عزت مردم ایران اسلامی است.
ولايت فقيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدرضا رضوی، امام جمعه بستان آباد شب گذشته در مراسم یادواره شهدای روستای آلانق اظهار داشت: شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، مدافعان واقعی حریم ولایت بوده‌اند.

وی با بیان این‌که رهبری امام راحل و آیت الله خامنه ای، کشور را از بحران های مختلف نجات داده است، گفت: ولایت‌مداری و ظلم ستیزی در عرصه های مختلف، رمز اقتدار و عزت مردم ایران اسلامی است.

حجت الاسلام رضوی با بیان این‌که دشمنان تحمل ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه را ندارند، تصریح کرد: فرهنگ شهادت یعنی حق طلبی، عدالت خواهی و حقوق بشری که مبتی بر قرآن و آموزه های اسلامی است.

امام جمعه بستان آباد با تاکید بر اینه ایمان به رحمانیت و رحیمیت خداوند، محور توسعه و پایداری در مقابل نظام سلطه است، افزود: هر گاه جامعه در این محور قرار گیرد، پیشرفت و توسعه حاصل خواهد شد.

حجت الاسلام رضوی در بخش دیگری از سخنان خود نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس را جزء رسالت‌‌ آحاد مردم و مسؤولان دانست و گفت: نباید یادواره های شهدا را به مجالس ختم مردگان شباهت داد، جوان امروز نیازمند معارف و اندیشه های متعالی شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: یادواروه شهدا باید با نوعی برنامه ریزی دراز مدت و هدفمند برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به صورت مستمر برگزار شود./935/پ202/س
ارسال نظرات