۱۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۸۰۵۲۸
امام جمعه الوار گرمسیری اندیمشک:

حجاب نماد اسلام‌گرایی در جامعه جهانی است

خبرگزاری رساـ امام جمعه الوار گرمسیری اندیمشک حجاب را نماد اسلام گرایی در جامعه جهانی دانست و خواستار اقدام جدی مسؤولان برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف شد.
حجاب اسلامي
حجت الاسلام محمد جواد حسینی منش، امام جمعه بخش الوار گرمسیری، شهرستان اندیمشک، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز خانواده را مهم‌ترین رکن تربیت در جامعه خواند و اظهار داشت: اگر خانواده‌ای بتواند برای تربیت برنامه‌ریزی منظمی داشته باشد، محیط و شرایط اجتماعی نقش زیادی در تربیت فرزندان نخواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی منش از رسانه ملی به عنوان منبر بزرگ اسلام یاد کرد و خاطر نشان کرد: رسانه ملی باید مروج ارزش های اسلامی باشد و هر زمان که عوامل دشمن سعی در زیر سؤال بردن ارزش‌های اسلامی داشتند با ابهام‌زدایی و روشنگری از حریم اسلام دفاع کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی هفتکل حجاب را از راهکارهای کلیدی اسلام برای تأمین سلامت و امنیت عمومی جامعه دانست و تصریح کرد: حجاب و عفاف موجب تامین امنیت عمومی و روانی جامعه و ضامن اجرای سایر شئون اسلامی و الهی است.

امام جمعه الوار گرمسیری حجاب را نماد اسلام گرایی در جامعه جهانی معرفی و خاطر نشان کرد: همه مردم به خصوص مسؤولان موظف به ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و اقدام مؤثر و جدی در این زمینه هستند؛ زیرا در صورت کوتاهی، جوامع غربی به طمع کمرنگ‌کردن ارزش‌های اسلامی ما وارد صحنه می‌شوند.

وی خطاب قرآن نسبت به حجاب زنان پیامبر و رابطه آن ها با جامعه را نشان از اهمیت عملکرد رهبران جامعه اسلامی و وابستگان آنها در فراگیرشدن ارزش‌های اسلامی دانست و تصریح کرد: مسؤولان با پیروی از احکام الهی و دقت در گفتار و عملکرد خود و اطرافیانشان می توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ایفا کنند./945/ت302/س
ارسال نظرات