۲۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۸۰۵۸۵
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

بصیرت مؤلفه اصلی برای رسیدن به اهداف معنوی است

خبرگزاری رسا ـ جانشین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران بصیرت را چراغ راه در گرد و غبار فتنه های امروز دانست و بیان داشت: داشتن بصیرت در چنین شرایطی از هر گونه انحراف احتمالی جلوگیری خواهد و انسان را به سر منزل مقصود خواهد رساند.
بصيرت
حجت الاسلام سید محمد شفیع سیدی، جانشین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، افزایش بصیرت را مهم‌ترین وظیفه ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان نظام اسلامی دانست.

وی با بیان این که داشتم بصیرت انسان را از لغزش ها دور می کند، افزود: در طول تاریخ بسیاری از شخصیت های مهم و وفادار به دلیل نداشتن بصیرت لازم دچار انحراف شدند.

جانشین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، بصیرت را سد محکمی در برابر سیل توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: یکی از مهمترین عوامل شکست نقشه ها و توطئه های دشمنان در طول سی سال گذشته دارا بودن بصیرت و هوشیاری ملت ولایت مدار ایران اسلامی بوده است.

حجت الاسلام شفیع سیدی بصیرت را چراغ راه در گردو غبار فتنه های امروز دانست و بیان داشت: داشتن بصیرت در چنین شرایطی از هر گونه انحراف احتمالی جلوگیری خواهد و انسان را به سر منزل مقصود خواهد رساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ایمان، توکل به خدا، تقوا و پیروی از اصول و تعالیم ناب اسلامی ضرورت اجتناب‌ناپذیر امروز جامعه اسلامی برای مقابله با دشمنان اسلام به شمار می‌رود که باید جزء اولویت‌ها قرار گیرد.

جانشین نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران همچنین با تأکید بر توسعه حلقه‌های ترییتی بسیج اظهار داشت: رویکرد و مأموریت اصلی بسیج تشکیل و سازماندهی حلقه‌های تربیتی شجره طیبه در همه پایگاه و رده‌های بسیج است.

حجت الاسلام شفیع سیدی در ادامه با اشاره به طرح نشاط و تعالی سپاه کربلا گفت: هدف از اجرای این طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، فراهم‌کردن زمینه‌ جذب جوانان و نوجوانان به ارتش بیست میلیونی، انسجام نیروهای سازماندهی شده در رده‌های مقاومت بسیج و رشد و تعمیق مبانی دینی، اخلاقی و اجتماعی است./950/ت302/س
ارسال نظرات