۲۱ تير ۱۳۸۹ - ۰۱:۴۷
کد خبر: ۸۰۶۱۴
امام جمعه آستارا:

امرزوه مقابله با پدیده بدحجابی به خواست عمومی تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ‌ـ امام جمعه آستارا با تأکید بر این که انتظار ملت از قوه قضائیه، سپاه و نیروی انتظامی برخورد قانونی با مروجان اخلاقی، فحشا و بدحجابی در جامعه است، تصریح کرد: امروز مقابله با پدیده بدحجابی و نیز بی‌عفتی در جامعه به یک خواست عمومی تبدیل شده است.
بدحجابي
حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی، امام جمعه آستار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با تأکید بر تبیین مفهوم حجاب و عفاف در جامعه گفت: یکی از مهم‌ترین روش‌ها برای تقویت حجاب و عفاف در جامعه آموزش، تبیین و تشریح آن بین نوجوانان و جوانان است.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن، رواج بدحجابی و آرایش‌های زننده بین دختران جوان افزود: وضعیت کنونی حجاب و عفاف در جامعه مطلوب نیست و در این‌باره باید تدابیر لازم اتخاذ شده تا مفاسد اخلاقی و بدحجابی روزافزون به طور ریشه‌ای از جامعه ریشه‌کن شود.

حجت الاسلام اکرمی وضعیت امروز کشور در عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم دشمن را نیازمند حضور مردم و فعالیت قانونی دستگاه‌های ذی‌ربط دانست و گفت: همکاری تمام دستگاه‌های فرهنگی و امنیتی بسیج، نیروی انتظامی، وزارت فرهنگ و ارشاد برای توسعه برنامه‌های فرهنگی پویا، مدون و در راستای برخورد با معضلات اجتماعی ضروری است.

امام جمعه آستارا با تأکید بر این که رسانه‌ها باید در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه در معرفی تبعات بدحجابی، فساد و فحشا به مردم تلاش کنند، خاطر‌نشان کرد: منکرات نباید در جامعه گسترش یابد.

وی با تأکید به ضرورت گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه وجود داشته باشد؛ زیرا اگر مردم و مسؤولان این دو فریضه الهی را فراموش کنند گناه، فساد و بی‌بندوباری در جامعه گسترش می‌یابد.

امام جمعه آستارا بهترین راه مبارزه با دشمنان اسلام و مقابله با بدحجابی را اجرای کامل امر به معروف و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد و گفت: مردم و مسؤولان مکلف هستند با فرهنگ سازی، زبان ملایم و روانشناسانه، کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند از این غفلت آگاه کنند.

حجت الاسلام اکرمی با تأکید بر این که انتظار ملت از قوه قضائیه، سپاه و نیروی انتظامی برخورد قانونی با مروجان اخلاقی، فحشا و بدحجابی در جامعه است، تصریح کرد: امروز مقابله با پدیده بد حجابی و نیز بی عفتی در جامعه به یک خواست عمومی تبدیل شده است./950/ت302/س
ارسال نظرات