۲۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۸۰۶۳۸
امام جمعه شاهرود:

اثبات دینداری افراد در رعایت حجاب و عفاف‌ است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شاهرود با بیان این‌که امروز نوک پیکان تهاجم فرهنکی به سوی حجاب است، گفت: یکی از راه‌های دشمن برای بی‌اراده کردن مردم و ترویج بی‌بندو‌باری ‌حذف حجاب است.
حجت الاسلام ترابي امام جمعه شاهرود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، همزمان با 21 تیرماه روز عفاف و حجاب، همایش حجاب و عفاف با حضور شماری از طلاب، استادان حوزه و دانشگاه و بانوان نخبه و تاثیرگذار شهرستان شاهرود در مدرسه علمیه خواهران امام جعفر صادق‌(ع) این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام محمود ترابی، امام جمعه شاهرود در این همایش، حجاب را از ضروریات دین دانست و گفت: حداقل 14 آیه صریح درباره حجاب در قرآن کریم آمده و آن را واجب دانسته است.

وی افزود: کسی که با حجاب مقابله کند یا آن را نپذیرد در اصل دینداری اش دچار مشکل است و باید ریشه دینداری اش را بررسی کند.

رییس مدارس علمیه امام صادق‌(ع) و حضرت معصومه‌(س) شاهرود حجاب را نماد پرچمداری زنان اسلام دانست و اظهار داشت: این نماد یک روش اثرگذار در تبلیغ دین و نشانه پیروزی اسلام است.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه امروز نوک پیکان تهاجم فرهنکی به سمت حجاب است گفت: یکی از راه های دشمن برای بی اراده کردن مردم و ترویج شهوت پرستی حذف حجاب است.

امام جمعه شاهرود زن محجبه را سنگر دین و سلامت جامعه و عامل بیداری اسلام در دنیا و زن بی حجاب را نفوذی دشمن دانست و گفت: زن بی حجاب در راستای خواسته دشمن‌ترین دشمنان اسلام یعنی رژیم صهیونیستی قدم بر می‌دارد.

حجت الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این همایش با اشاره به نام‌گذاری روز 21 تیرماه به نام عفاف و حجاب گفت: امروز حجاب به عنوان یک معروف باید ترویج شود چون وظیفه جامعه ترویج معروف است.

گفتنی است، این همایش با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان و مدرسه علمیه خواهران امام صادق (ع) شاهرود برگزار شد./960/پ202/س
ارسال نظرات