۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۸۰۷۰۶
رییس پلیس امنیت آذربایجان غربی:

دستگاه‌های فرهنگی ترویج ارزش‌های قرآنی را در اولویت قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ رییس پلیس امنیت آذربایجان غربی گفت: مسؤولان دستگاه‌های فرهنگی باید توجه به ارزش‌های دینی و قرآنی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
دستگاه‌های فرهنگی ترویج ارزش‌های قرآنی را در اولویت قرار دهند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، خیبر تیبا، رییس پلیس امنیت استان امروز در جلسه ستا احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با اشاره به مقوله بدحجابی در جامعه اظهار داشت: ترویج بد حجابی و مسایل غیر اخلاقی از سوی دشمنان به منظور از بین بردن ظواهر اسلامی و گسترش بی بند و باری در جامعه اسلامی است که برای مقابله تثبیت و تقویت ارزش‌های دینی و قرآنی در جامعه ضروری است.

وی با بیان اینکه برخی جوانان با نداشتن آگاهی و بصیرت کافی از تبلیغات رسانه های غربی در جهت بدحجابی در جامعه پیروی می کنند، گفت: مسؤولان دستگاه‌های فرهنگی باید توجه به ارزش‌های دینی و قرآنی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند تا برخی از جوانان از روی ناآگاهی در مرداب گناه و فاسد اخلاقی گرفتار نشوند.

رییس پلیس امنیت آذربایجان غربی به اجرای طرح عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون برای افراد بدحجاب در سطح استان سه هزار و 634 فقره پرونده تشکیل و تحویل مقامات قضایی شده است.

تیبا ادامه داد: در راستای اجرای این طرح به 9 هزار و 659 نفر بدلیل رعایت نکردن ارزشهای اسلامی تذکر لسانی داده شده است

غلامعلی رضایی، دادستان ارومیه نیز در این جلسه ترویج مفاسد اخلاقی و از بین بردن ارزشهای اسلامی همچون حجاب و عفاف را از توطئه های دشمنان برای از بین بردن جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: فعال کردن تشکلهای مردمی و تقویت حوزه های علمیه از راهکار مناسب برای مقابله با تهاجام فرهنگی دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: اگر تشکلهای مردمی و حوزه های علمیه تقویت شوند می توان با جنگ نرمی که دشمن علیه مقدسات و ارزشهای اخلاقی و رفتاری جوانان به راه انداخته است، مقابله کرد.

رضایی از فعالیت بیش از 500 رسانه خارجی و هزینه های 20 میلیارد دلاری در سال را تنها بخشی از ابزارها و امکانات دشمن برای ایجاد بی بند و باری در ایران عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با ایستادگی مردم مؤمن و انقلابی این توطئه ها تا کنون بی تاثیر بوده و به جایی نرسیده است./936/پ202/س
ارسال نظرات