۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۸۰۷۲۷

برگزاری کلاس‌های تابستانی حوزه فرصتی برای علم‌آموزی بیشتر

خبرگزاری رسا ـ مسؤول واحد آموزش حوزه علمیه امام صادق بجنورد گفت: برگزاری کلاس‌های تابستانی ویژه طلاب مدارس علمیه ‌فرصتی برای علم آموزی و تقویت بنیان علمی طلاب عنوان کرد.
برگزاری کلاس‌های تابستانی حوزه فرصتی برای علم‌آموزی بیشتر
حجت الاسلام محمد نقی رحمانی، مسؤول واحد آموزش حوزه علمیه امام صادق‌(ع) بجنورد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد‌ اظهار داشت: طلاب مدارس علمیه می توانند با شرکت در کلاس های تابستانی و کلاس های فوق العاده به علم آموزی و تقویت بنیان علمی خود بپردازند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری افزود: امروز دیگر روزی نیست که ما اجازه دهیم یک روز یا یک ساعت از عمر جوانی متدین و آماده برای تلاش و مجاهدت در راه دین، هدر برود.

وی تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های تابستانی برای طلاب می‌تواند در راستای افزایش اطلاعات تحصیلی آنها در خصوص مسائل اندیشه اسلامی بسیار مؤثر و تأثیرگزار باشد.

حجت الاسلام رحمانی همچنین انجام تحقیق و پژوهش در خصوص سیره و منش رفتاری ائمه اطهار(ع) از سوی طلاب در فصل تابستان را یکی دیگر از راهکارهای موفقیت آنان در زندگی دانست و افزود: طلاب باید افزون بر فراگیری مباحث آموزشی در کلاس‌های تابستانی باید در این ایام به تحقیق و پژوهش در خصوص سیره و منش رفتاری ائمه اطها‌(ع) بپردازند تا در آینده بتوانند مبلغی موفق‌ در اجتماع باشند./966/پ202/س
ارسال نظرات