۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۸۰۷۳۰
صبح امروز در کرمان؛

وزیر کشور با آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو کرد

خبرگزاری رسا ـ وزیر کشور صبح امروز با حضور در محل اسکان حضرت آیت الله نوری همدانی در شهر کرمان، با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.
آيت الله حسين نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، مصطفی محمد نجار وزیر کشور، که صبح امروز سه شنبه، 22تیرماه برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمان در این شهر حضور یافته است،‌ پس از شرکت در این مراسم،‌ در محل اسکان حضرت آیت الله نوری همدانی در این شهر حضور یافت و با این مرجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، حضرت آیت الله نوری همدانی در این دیدار، با اشاره به اهمیت کار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند،‌ دولت در عرصه های مختلف کارهای خوبی را انجام داده است.

این مرجع تقلید، با بیان اینکه تحول باید بنیادی و آثار و برکات انقلاب در عرصه های مختلف نمایان باشد تصریح کرد: بحمدلله انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف علمی،‌ سیاسی،‌ اجتماعی،‌ اقتصادی و فرهنگی برکات و دستاوردهای بسیار خوبی را داشته است.

حضرت آیت الله نوری همدانی بیان داشت: امروز مسؤولان نظام باید بیش از پیش برای ایجاد رفاه،‌ آبادانی و ارزانی و رفع مشکلات تلاش کنند تا روز به روز بر اقتدار و صلابت نظام مقدس اسلامی افزوده شود.

نجار وزیر کشور، نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت های این وزارتخانه، مسائل جاری کشور و همچنین سوابق اجرایی و مدیریتی استانداران سابق و جدید کرمان ارائه کرد.

گفتنی است، طی مراسمی که صبح امروز در محل استانداری کرمان و با حضور وزیر کشور،‌ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و جمعی از مدیران استانی برگزار شد،‌ اسماعیل نجار که پیش از این استاندار کردستان بود، به عنوان نماینده عالی دولت و استاندار جدید کرمان منصوب و از تلاش ها و اقدامات دهمرده استاندار پیشین کرمان نیز تجلیل شد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات