۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۸۰۷۴۶

دانشکده علوم قرآنی تبریز احداث می‌شود

خبرگزاری رسا ـ عملیات احداث دانشکده علوم قرآنی تبریز همزمان با ماه شعبان آغاز خواهد شد.
دانشکده علوم قرآنی تبریز احداث می‌شود


حجت‌الاسلام حسین نوبری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی، در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: کلنگ احداث دانشکده علوم قرآنی تبریز در زمینی به مساحت شش هکتار که زمین اهدایی از سوی امام جمعه تبریز است، به زمین زده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مراسم آغاز عملیات احداث سوم مرداد با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و نماینده ولی‌فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام نوبری با بیان این‌که طرح احداث دانشکده علوم قرآنی در دور سوم سفر استانی هیأت دولت به آذربایجان شرقی به تصویب رسید، تصریح کرد: پانزده میلیارد ریال برای اجرای این پروژه اختصاص یافته است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در آذربایجان شرقی 173 امامزاده وجود دارد که 27 مورد‌ آن فعال است و فعالیت‌های پژوهشی در مورد شجره‌نامه آنها صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا همکاری گسترده‌ای با کتابخانه حضرت آیت‌الله مرعشی نجفی(ره) در قم و آستان قدس‌رضوی داریم و فعالیت‌های پژوهشی در برخی موارد به این مراکز ارجاع داده می‌شود./935/پ202/س

ارسال نظرات