۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۸۰۷۵۱
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

اصلاح الگوی مصرف یعنی فراهم کردن زیرساخت های فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حسینی گفت: اصلاح الگوی مصرف محدود به یک سال و یک زمان مشخص نیست، آنچه از دستورالعمل رهبر معظم انقلاب برداشت می شود آن است که ما هنوز در آغاز راه هستیم و باید در این زمینه تلاش مضاعفی داشته باشیم.
حجت الاسلام سيد علي حسيني نماينده نيشابور در مجلس هشتم
حجت الاسلام سید علی حسینی نماینده مردم نیشابور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به ابلاغ دستور العمل اصلاح الگوی مصرف از سوی رهبر معظم انقلاب به مجلس شورای اسلامی و سایر قوا گفت: سال گذشته سال برنامه ریزی و شروع اصلاح الگوی مصرف بود و امسال آغاز اجرای منسجم، بر اساس ظرفیتهای یاد شده از سوی رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: اصلاح الگوی مصرف محدود به یک سال و یک زمان مشخصی نیست، آنچه از دستورالعمل رهبر معظم انقلاب برداشت می شود آن است که ما هنوز در آغاز راه هستیم و باید در این زمینه تلاشی مضاعف داشته باشیم.

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از آنجایی که رهبر معظم انقلاب دستورالعمل اصلاح الگوی مصرف را در نیمه سال جاری ابلاغ نموده اند، شایسته است مجلس و دولت شعار امسال را مبنی بر کار و همت مضاعف را بر مبنای اصلاح الگوی مصرف قرار دهند و برای تحقق هرچه بهتر آن تلاش داشته باشند..

وی تصریح کرد: کار فرهنگی همیشه و همه جا مفید است ولی چیزی که باعث به ثمر نشستن برنامه های فرهنگی در جامعه می شود ایجاد زیر ساختهای آن است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین اشاره داشت: اگر به مواردی چون ترافیک شهری یا مصرف نان و حتی نحوه مصرف انرژیها در جامعه نگاه کنیم در می یابیم که با اصلاح تمامی این موارد و مواردی از این دست خواهیم توانست از زیر ساخت های فرهنگی بدست آمده از آن برای بکار گیری در برنامه های فرهنگی بهره ببریم. /955/ت302/ج
ارسال نظرات