۲۲ تير ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۸۰۷۷۲

تغییر زمان برگزاری گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه علوم اسلامی رضوی

خبرگزاری رسا ـ زمان برگزاری نخستین گردهمایی دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه علوم اسلامی رضوی که قرار بود 25 تیرماه برگزار شود به زمان دیگری موکول شد.
دانشگاه علوم اسلامي رضوي
علی جانفزا، مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار داشت: نخستین گردهمایی دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاه علوم اسلامی رضوی قرار بود صبح و عصر جمعه 25 تیرماه در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شود اما بنا به به درخواست برخی از مدعوین و اهمیت حضور کلیه فارغ التحصیلان در این مراسم زمان برگزاری به تعویق افتاد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این گردهمایی، یادآور شد: ایجاد سامانه‌ ای نظام مند برای برقراری ارتباط پیوسته بین دانشگاه و دانش آموختگان، بهره ‌مندی از دیدگاه ‌ها و تجربیات دانش آموختگان در شناخت و بازشناسی نیازهای آموزشی، علمی و تحقیقی دانشگاه، ارزیابی توانمندی‌های آموزشی، علمی، تحقیقی و اجرایی دانشگاه با توجه به میزان اثر بخشی فعالیت دانش آموختگان، روزآمد‌سازی و ارتقای نظام آموزشی دانشگاه بر پایه نیازهای شناسایی شده و ارزیابی توانمندی های کاربردی نظام آموزشی دانشگاه از سوی دانش آموختگان از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی به شمار می روند.

مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی یادآور شد: از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی می توان به بررسی زمینه‌ های برقراری تفاهم‌ نامه‌‌های همکاری علمی، تحقیقی و اجرایی بین دانشگاه، دانش آموختگان و مراکز فعالیت آنها، فراهم شدن گستره تعامل دانش آموختگان و مراکز فعالیت آنها با یکدیگر و افزایش ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و شناسایی توانمندی دانش آموختگان برای اعتلای بیشتر جایگاه دانشگاه علوم اسلامی رضوی از اهداف برگزاری گردهمایی دانش‌آموختگان دانشگاه علوم اسلامی رضوی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: دانش آموختگان فرصت داشتند تا چهارده تیرماه از طریق سیستم پیام کوتاه به شماره 30002498، شماره های 2211412-0511 و 09157352930 و یا از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی www.razavi.ac.ir برای حضور در این گردهمایی اعلام آمادگی کنند.

جانفزا خاطرنشان کرد: زمان برگزاری نخستین گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه علوم اسلامی رضوی متعاقباً به اطلاع شرکت کنندگان در این گردهمایی خواهد رسید./934/پ202/س
ارسال نظرات