۲۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۸۰۸۱۵

دوره آموزشی ویژه مدیران کانون‌های مساجد دزفول برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان خبر داد.
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خوزستان
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، مسعود پورکیانی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح آگاهی و بینش مدیران و رابطان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان دزفول کاروانی از این مدیران به اردوی آموزشی زیارتی مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی افزود: این افراد با استفاده از تسهیلات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت ده روز به مشهد مقدس اعزام می شوند که افزون بر شرکت در کلاس‌های آموزشی و پژوهشی، دیدارهایی با شخصیت‌های برجسته روحانی و بازدید‌هایی از مراکز علمی پژوهشی خواهند داشت.

پورکیانی هدف از برگزاری این دوره ها را ایجاد زمینه ای برای ارتقاء سطح دانش و بینش مدیران کانون‌ها دانست و عنوان کرد: در این دوره‌، برنامه‌های سیاحتی و زیارتی‌، به‌ویژه زیارت بارگاه امام هشتم شیعیان، حضرت امام رضا‌(ع‌) در برنامه کاری ما قرار دارد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با بیان اینکه در برنامه ریزی های انجام شده ، هر ساله فعالان فرهنگی و هنری مساجد در دو مرحله به مشهد مقدس اعزام می شوند ، تصریح کرد: در سه سال گذشته تا کنون بیش از دویست نفر را در همین راستا با تقبل هزینه‌های جاری به مشهد مقدس اعزام کرده‌ایم./945/د102/س
ارسال نظرات