۲۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۸۰۸۲۶
فرمانده سپاه ولی‌عصر:

دشمنان بارها طعم شکست ‌را از ملت ایران چشیدند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ولی‌عصر(عج) استان خوزستان، تحریم‌ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی دشمن علیه ملت ایران را شکست خورده و و بی اثر دانست.
سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت وليعصر (عج) خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر‌(ع) خوزستان، صبح امروز در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شوشتر با اشاره به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اظهار داشت: تحریم‌های دشمن علیه ملت ایران شکست خورده و بی‌اثر است.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر‌(ع) خوزستان خاطر‌نشان کرد: دشمن به خیال خود می خواهد با این فشارها ملت مقاوم ایران را به تسلیم وا دارد اما به طور قطع بداند که هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید. 

شاهوارپور اظهار داشت: ملت ایران با اعتقادات محکم و عمیق دینی، حفظ هوشیاری و بصیرت، صبوری و متانت و پیروی از ولی فقیه زمان، دشمن را از دستیابی به اهداف خباثت آمیز خود ناکام خواهد گذاشت.

وی ابراز داشت: ملت و نظام جمهوری اسلامی در طول سه دهه انقلاب، بارها طعم شکست و نا امیدی را به استکبار جهانی چشانده است و بعد از این هم به فضل الهی تحمیل این ناکامی‌ها ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر‌(ع) خوزستان در ادامه با اشاره به نقش ممتاز و تعیین کننده سپاه در دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای مقدس آن گفت: سپاه‌، در برهه‌های مختلف در سی سال گذشته در صحنه های مختلف اعم از دوران دفاع مقدس، مقابله با گروهک های ضدانقلاب، دوران سازندگی، مقابله با فتنه‌های مختلف و نیز شناخت فرآیند تهدید نرم، حضوری فعال و غیر قابل انکار داشته است.

شاهوارپور، ایثارگری‌های رزمندگان شوشتری در طول دوران دفاع مقدس را بسیار برجسته خواند و ادامه داد: مردم خوزستان هنوز دلاورمردی‌های گردان‌های شهید شرافت و مالک اشتر و سردارانی همچون ابوالقاسم ضرغام‌پور و پشتیبانی همه جانبه مردم شوشتر از رزمندگان اسلامی را از یاد نبرده‌اند./945/پ202/س
ارسال نظرات