۲۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۸۰۸۳۱
صبح امروز؛

فرماندهان انتظامی استان کرمان با آیت الله نوری همدانی دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ فرماندهان،‌ معاونان و رؤسای کلانتری های استان کرمان، با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و گفت و گو کردند.
آيت الله حسين نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، شماری از فرماندهان،‌ معاونان و رؤسای کلانتری های استان کرمان، صبح امروز چهارشنبه، 23تیرماه، با حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، دیدار و گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، حضرت آیت الله نوری همدانی در این دیدار، با اشاره به اهمیت کار نیروهای انتظامی و امنیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: کار نیروهای انتظامی در جمهوری اسلامی بسیار مقدس و مهم است.

این مرجع تقلید، با بیان توصیه هایی به نیروهای انتظامی استان کرمان تصریح کرد: شما باید قدردان توفیق خدمت به مردم و جامعه باشید و با سعی و تلاش بیشتر خدمات شایانی به جامعه اسلامی ارائه کنید.

حضرت آیت الله نوری همدانی امنیت را زمینه و بستر همه فعالیت های اجتماعی، فرهنگی،‌ سیاسی و اقتصادی دانست و بیان داشت: اگر امنیت در کشور وجود نداشته باشد،‌ امکان انجام هیچ نوع اقدام و کاری فراهم نخواهد بود.

وی ادامه داد: بحمدلله امروز نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح، با تمام توان خود از مرزهای مختلف آبی،‌ خاکی و هوایی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع و حراست می کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی، با اشاره به موقعیت جغرافیایی ویژه استان کرمان،‌ این استان را از مناطق استراتژیک کشور خواند و با قدردانی از تلاش ها و خدمات فرماندهان انتظامی حاضر در جلسه، خطاب به آنان ابراز داشت:‌ شما باید سعی کنید با حفظ شجاعت و اقتدار همه جانبه، بیش از پیش در راستای تامین امنیت بیشتر این استان مهم کشور تلاش و برنامه ریزی کنید.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار که در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد،‌ جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان، گزارشی از فعالیت ها،‌ اقدامات و برنامه های نیروی انتظامی کرمان ارائه کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات