۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۹
کد خبر: ۸۰۸۷۹

آغاز به کار همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم در ارومیه

خبرگزاری رسا ـ همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم عصر دیروز با حضور صاحب نظران، نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه در تالار شمس مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه آغاز به کار کرد.
ولايت فقيه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم عصر روز چهارشنبه با حضور دکتر ابو محمد عسگرخانی رییس مرکز مطالعات دانشگاه تهران ، دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر سابق بهداشت و درمان، حجت الاسلامغلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و جمعی دیگر از صاحبنظران و اساتید حوزه و دانشگاه در تالار شمس ارومیه گشایس یافت.

تبیین جایگاه ولایت فقیه، اهمیت آشنایی جوانان با ابعاد مختلف تهدیدات نرم دشمن، بررسی آثار سوء جنگ نرم بر جوانان از اهداف مهم این همایش است که در این راستا از 300 مقاله رسیده به دبیرخانه 9 مقاله به عنوان آثار برتر ارائه خواهد شد.

دکتر ابو محمد عسگرخانی رییس مرکز مطالعات دانشگاه تهران ، دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر سابق بهداشت و درمان، دکتر حسین شفیعی مشاور رهبر معظم انقلاب در دانشگاهها، دکتر لاله افتخاری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمد حسین قرنی از اعضای بیت مقام معظم رهبری و دکتر فردرو مدیرکل استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سخنرانان همایش سه روزه ولایت فقیه و جنگ نرم هستند که در مورد نظریه های ولایت فقیه، ولایت فقیه و دولت، ولایت فقیه و بانوان، تبیین جایگاه و لایت فقیه و جنگ نرم به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

نشست مطبوعاتی، دیدار با اساتید حوزه دانشگاه، دیدار نماینده ولایت فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، نشست تخصصی مسئولیتی امور بانوان دستگاههای اجرایی استان، نشست تخصصی با دانشجویان دانشگاه ارومیه و نشست تخصصی با موضوع مهدویت را از برنامه های جنبی همایش بزرگ ولایت فقیه و جنگ نرم در ارومیه است.

یادآور می شود، این همایش بزرگ با همکاری استانداری آذربایجان غربی و مشارکت تمامی دستگاههای اجرایی استان برگزار می شود./936/پ202/ص
ارسال نظرات