۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۸۰۸۹۱
امام جمعه بجنورد:

تضعیف رهبری در حقیقت خیانت به اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بجنورد اظهار داشت:امروز کوچکترین تلاش در راستای تضعیف رهبری در حقیقت خیانت به اسلام و جهان اسلام است.
آيت الله حبيب الله مهمان نواز امام جمعه بجنورد 
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله حبیب‌الله مهمان نواز، عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی روز گذشته در جلسه ستاد رسیدگی به شئونات فرهنگی خراسان شمالی که در محل دفتر وی برگزار شد، اظهارداشت: یکی از مهمترین مسایلی که در تبلیغات اسلامی مطرح بوده این است که اجرها و مزدهای مادی برای انسان مطرح نباشد و فقط رضای خداوند مدنظر باشد.

امام جمعه بجنورد، تصریح کرد: باید در تمامی برنامه ها ادبیات اسلام مطرح باشد. اگر مسلمان واقعی هستیم از هیچ قدرتی نباید بترسیم چرا که معنای واقعی توحید همین است.

وی توحید و امامت را دو امر جدا ناشدنی از هم بیان کرد و افزود: اگر می خواهید توحید نقش موثر خود را در زندگی فردی و اجتماعی ما ایفا کند شرط رسیدن به این مهم پذیرش امامت است. امروز کوچکترین تلاش در راستای تضعیف رهبری در حقیقت خیانت به اسلام و جهان اسلام است.

آیت الله مهمان نواز، ستاد رسیدگی به شئونات فرهنگی را ستادی بسیار موثر و آموزنده در شرایط کنونی جامعه دانست و افزود: این ستاد با برنامه ریزی و هدایت برنامه های فرهنگی و مذهبی باید پاسخگوی القای شبهات دشمن و معرف عظمت خاندان پاک پیامبر(ص) باشد.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان افزود: در مراسم جشن این روز باید مطالبی را مطرح کنیم تا باعث شفاف کردن القائات و شبهات دشمن شده و آنها را از اذهان پاک کند.

ربیس ستاد رسیدگی به شئونات فرهنگی خراسان شمالی با بیان اینکه در بسیاری از مراسم های جشن از موسیقی های لهو و لعب استفاده می شود، افزود: باید برنامه های شاد کننده و عرفانی جایگزین این برنامه ها شود.

همچنین حجت‌الاسلام زین‌العابدین روحانی‌نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در ادامه این جلسه گفت: فضا سازی و تبلیغات شهری باید نمادی از الگوی اسلامی و دینی در استان باشد که در این راستا شهرداری باید ورود پیدا کند.

وی در ادامه گزارشی از مراسم معنوی اعتکاف در استان ارایه داد و اضافه کرد: امسال در اجرای این برنامه معنوی بیش از 60 درصد از ظرفیت مردمی استفاده شد.

حجت الاسلام روحانی‌نیا با اشاره به برگزاری جشن نیمه شعبان گفت: برگزاری تمامی جشن ها و برنامه ها در استان باید ساماندهی و مدیریت شود تا به نتیجه مطلوب برسیم./918/د102/ص

ارسال نظرات